شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

مقاله و پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت سامسونگ مقاله و پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت سامسونگ
مقاله و پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت سامسونگ مقاله و پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت سامسونگ

مقاله و پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت سامسونگ

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1 رای
3338 نمایش
65,000 تومان

مدیریت استراتژیک شرکت سامسونگ | استراتژی شرکت سامسونگ | استراتژی بازاریابی سامسونگ | تجزیه ‌و‌ تحلیل PESTLE سامسونگ

مقاله و پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت سامسونگ

بزرگترین استارتاپ جهانی که بازاریابی محتوا را مزیت رقابتی استراتژیک می داند.

 

دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت سامسونگ

در این مطلب از وب سایت فایلمَس به ارائه مقاله و پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت سامسونگ می‌پردازیم که در قالب 116 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش با فرمت pptx و 109 صفحه pdf به صورت جامع و کامل  آماده شده و هم اکنون در اختیار شما دوستان عزیز قرار دارد.

 

پاورپوینت و مقاله مدیریت استراتژیک شرکت سامسونگ
پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت سامسونگ – فایلمس

 

توضیحات مقاله و پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت سامسونگ

بخشی از متن فایل پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت سامسونگ

سامسونگ الكترونیك در یك نگاه

تعداد كاركنان شركت سامسونگ الكتریك بیش از ۸۰ هزار نفر است كه در سراسر جهان گسترده هستند. این درحالی است كه كل كاركنان گروه سامسونگ به ۲۲۹ هزار نفر می رسد. منابع انسانی از همان ابتدای تأسیس، در اولویت شركت بوده اند.

ممكن است كار لی بیونگ چول بنیانگذار گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ برای تاسیس شركت را دشوار به حساب بیاوریم، اما هیچ تردید نمی توان روا داشت كه ۲۰ سال پیش كه رهبری شركت به دست فرزند او، «لی كان هی» افتاد و او مسئولیت عبور و تبدیل یك شركت خانوادگی و بازرگانی را به یك شركت مبتنی بر فناوری الكترونیك برعهده گرفت، دشواری كار بسیار بیشتر از دوران تأسیس بوده است.

اما آنچه مهم است آن است كه «لی» به خوبی از عهده این مسئولیت برآمد و این شركت سه ستاره (معنای سامسونگ در زبان كره ای) را ستاره های بیشتری بخشید و جایگاه آن را نه تنها در كره كه در جهان و در مقایسه با شركتهای حوزه الكترونیك تثبیت كرد.

سامسونگ اكنون در حوزه های مختلفی همچون صنایع سنگین، صنایع كشتی سازی، نساجی، پتروشیمی، خودروسازی و بویژه صنایع الكترونیك فعال است و عظیم ترین و محبوب ترین شركت زیرمجموعه آن یعنی سامسونگ الكترونیك به گونه ای حركت كرده كه امروز در برخی محصولات نظیر نمایشگرهای مختلف مقام اول را در دنیا كسب كرده است. در عرضه گوشی‌های تلفن همراه به مقام سوم جهانی دست یافته است و درمجموع فعالیتهای حوزه الكترونیك به رقابت با سونی و پاناسونیك می اندیشد. اندیشه های تحول گرایانه رهبر كنونی شركت یعنی لی‌كان‌هی در تغییر جهت سامسونگ بسیار موثر بوده است.

برنامه استراتژیک شرکت سامسونگ

چشم انداز ترسيم شده از سوي شركت عبارت است از: تبديل شدن به رهبر انقلاب ديجيتال. شعار سامسونگ براي تحقق اين چشم انداز، «شركت ديجيتال» بودن است.

تاریخچه سامسونگ

گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ چول به عنوان یك شركت بازرگانی تأسیس شد و بیشترین حجم كاری خود را بر صادرات ماهی و میوه و سبزی به چین قرار داد. طی یك دهه، با رشدی بسیار سریع، سامسونگ به یكی از ۱۰ شركت بزرگ كره تبدیل شد. در سال ۱۹۶۹ شركت سامسونگ الكترونیك در گروه سامسونگ متولد شد. در دهه ۱۹۷۰، شركت با سرمایه گذاری در صنایع سنگین، صنایع شیمیایی و پتروشیمی و ساخت كشتی، راه صنعتی شدن را درپیش گرفت.

در ۱۹۷۳ دومین برنامه پنجساله مدیریت اعلام شد و گذار از مرحله ساخت مواداولیه به محصول نهایی هدف گیری شد. در این دهه شركتهای صنایع سنگین، پتروشیمی، كشتی سازی و صنایع دقیق سامسونگ تأسیس شد و اولین صادرات صنایع الكترونیك ازسوی سامسونگ الكترونیك صورت گرفت. دهه ۱۹۸۰، دهه ورود سامسونگ به بازار فناوری جهانی بود. در سال ۱۹۸۷ با مرگ بنیانگذار گروه، پسرش لی كان هی جانشین او شد و یك سال بعد برنامه انقلاب دوم را در شركت به راه انداخت.

این برنامه مشتمل بر تجدید ساختار كسب و كار قدیمی و تبدیل شدن شركت به یكی از پنج شركت برتر الكترونیك و یكی از شركتهای كلاس جهانی در قرن بیستم و یكم بود. اوایل دهه ۱۹۹۰ دوران مدیریت نوین در سامسونگ بود. شعار «اول كیفیت» انتخاب و تبلیغ شد. در این دوره، ۱۷ محصول مختلف نظیر نیمه هادی، نمایشگرهای رایانه و تجهیزات تصویر رنگی در بازار جهانی تولید شد و در برخی از آنها، نظیر LCD به مقام اول جهانی دست یافت.

مدیریت استراتژیک در شرکت سامسونگ

فرصت از دست رفته

موفقیت سامسونگ در ایالات متحده مقدمه آغاز شکاف با ستاد کره ای بود. منابع می گویند سامسونگ موفق تر از آنچه که گفته شده بود در ایالات متحده بوده است، با این شرایط رابطه ای که با دفتر مرکزی برقرار شد، پیچیده تر می شود. یک منبع به ما گفت که اوضاع ممکن است بدتر از این شود، سامسونگ یک هواپیما پر از مدیران خود را به دفتر اداره تلفن همراه در دالاس برای حسابرسی دقیق بدون اعلام قبلی که سه هفته در سال 2012 ادامه داشت، فرستاد. کارکنان مستقر در دالاس مجبور بودند از طریق تمام مواد مورد استفاده برای تولید، محصولات موبایل سامسونگ را به فروش برسانند.

 

بخشی از متن فایل pdf مدیریت استراتژیک شرکت سامسونگ

مقدمه

لازمه حضوردر بازارهای جهانی شناخت محیط بازاریابی درکشورهای هدف و در داخل کشورمتبوع می باشد و مدیران شرکت ها باید با نگاه تیز بین به این امر بنگرند. یکی از این شرکت ها سامسونگ می باشد.شرکت‌هایی مانند سامسونگ پیش از هر حرکتی، بازارهایی را که می‌خواهند به‌طور‌ کامل و عمیق وارد آن شوند، بررسی می‌کنند و از ‌این منظر، این تجزیه‌و‌تحلیل انجام می‌پذیرد.

مولفه دیگری که بایستی شرکت هابدان توجه ویژه ای داشته باشند،رقابت به وسعت جهان است.«این مورد مخصوصاً برای سامسونگ حائز اهمیت است زیرا با سایر شرکت‌های چندملیتی محصولات سفید مانند ال‌جی، نوکیا، موتورولا و اپل در رقابت شدیدی به‌سر می‌برند. در ‌واقع سامسونگ نمی‌تواند موقعیت خود را در بازار به‌طور مسلم بپذیرد زیرا تمامی دیگر بازیگران داخلی کالاهای سفید در بازاری فعالیت می‌کنند که در آن سود‌ها حداقل و رقابت شدید است.

به‌غیر ‌از ‌این، سامسونگ در معرض «جنگ‌های کولا» (مبارزه افسانه‌ای برای تسلط بین کوکا‌کولا و پپسی) در بازارهای نوظهور مانند کشور هند است که باید با بسیاری از بازیگران داخلی و جهانی رقابت کند. این موضوع، تأثیر این بُعد را به‌ویژه برای سامسونگ بسیار قوی ساخته است.»

یکی دیگر از رموز موفقیت شرکت های بزرگ جهانی ،ورود به باز ار های نوظهور است.«در ‌واقع اغلب، ورود به بازارهای نوظهور بسیار دشوار است زیرا باید عوامل متعددی مانند راه‌اندازی شبکه توزیع و زنجیره تأمین در نظر گرفته شود. با‌ این‌حال، کنگلومراهای جهانی (اختلاط‌های جهانی) می‌توانند به‌راحتی از بازار‌های نوظهور خارج شوند؛ چرا‌ که این موضوع تنها با واگذار‌کردن و فروش تجارت خود به یک بازیگر داخلی یا خارجی در صورت کاهش فروش، رخ می‌دهد.

چگونه استراتژی‌های آمیخته بازاریابی، از سامسونگ برندی محبوب ساخته است؟

کسب و کار  سامسونگ در سال ۱۹۳۸ آغاز به فعالیت کرد، سامسونگ به طور آهسته و پیوسته تلاش کرد تا فعالیتش را در حوزه هایی مثل خدمات بیمه، خرده فروشی، مخابرات، ساخت و ساز، مبادلات اوراق بهادار و … توسعه دهد. دیری نپایید که این شرکت وارد عرصه الکترونیک شد و به کسب وکار تلویزیون های دیجیتال و تلفن های هوشمند روی آورد.اکنون این شرکت به عنوان هفتمین برند معتبر جهان و رقیب اصلی شرکت اپل شناخته شده است.

اغلب سامسونگ را به عنوان یکی از بهترین برندهای جهانی تلفن همراه می شناسند. برندی که همچنان برای تداوم حیاتش تلاش می کند و به دنبال سهم بازار بیشتری در بازار گوشی های تلفن هوشمند است. چیزی که سامسونگ را به رهبر صنعت تبدیل کرده است، استراتژی بازاریابی موفق این شرکت است.اما استراتژی های بازاریابی سامسونگ چگونه است؟ آمیخته بازاریابی این شرکت چگونه تدوین شده است؟ و چگونه توانسته موثر باشد؟

در ادامه با هم مروری داریم برآمیخته بازاریابی شرکت سامسونگ:

استراتژی «محصول» در آمیخته بازاریابی سامسونگ:

سبد محصولات سامسونگ بسیار متنوع و غنی است. سامسونگ این محصولات را برای ارایه به طیف متنوعی از مشتریان که مورد هدف قرار داده است، تولید می کند.

سبد محصولات سامسونگ شامل:

1- مجموعه تلفن های هوشمند:

  • Galaxy Tab
  • Galaxy pro
  • Galaxy Note, Note 8, Note 7, Note Edge etc
  • Samsung Galaxy S9, S9+, S8, S8+, A6, A6+, J6 و…

2- تلویزیون و LED۳٫یخچال۴٫تهویه هوا۵٫فرگاز۶٫ماشین لباس شویی۷٫کامپیوتر۸٫لپ تاپ۹٫دیسک۱۰٫دوربین

استراتژی «قیمت گذاری» در آمیخته بازاریابی سامسونگ:

با توجه به وجود طیف گسترده ای از محصولات برای ارایه به مشتریان، قیمت گذاری نقش مهمی در آمیخته بازاریابی سامسونگ ایفا می کند. سامسونگ استراتژی های قیمت گذاری متنوعی را استفاده می کند تا با توجه به محصولات مختلفی که ارایه می دهد بتواند بخش های مشتریان متفاوتی را هدف قرار دهد. استراتژی بازاریابی سامسونگ حول قیمت گذاری و مدل های مختلفش تعریف می شود:

استراتژی قیمت گذاری کاهشی:

در استراتژی قیمت گذاری کاهشی، محصولات ابتدا با قیمت بالاتری، قیمت گذاری می شوند. مزیت اصلی استراتژی قیمت گذاری کاهشی این است که کمک می کند، شرکت در ابتدای امر پول بیشتری به دست آورد.این رویکرد مبتنی بر شناسایی فرصت ها و مواردی است که مشتریان مایل و قادر به پرداخت بیشتر هستند و بتوان مشتریان را با مبالغ بالاتری شارژ کرد.استراتژی قیمت گذاری کاهشی غالبا برای دریافت کنندگان اولیه محصول تعریف می شود.

سامسونگ از این استراتژی برای محصولات پرچم داری که نزدیکی و وابستگی بیشتری با خواست مشتریانش دارد، استفاده می کند.تلفن های هوشمند سامسونگ در رده بهترین ها قرار دارند و به شدت با رقبایی مثل آیفون به لحاظ سهم بازار و ویژگی ها رقابت می کنند. سامسونگ تلاش می کند، در آغاز با استراتژی قیمت گذاری کاهشی ارزش زیادی به دست آورد و بعد از آن زمانی که رقبا تلاش می کنند وارد بازار شوند، قیمت ها را پایین بیاورد.

استراتژی قیمت گذاری رقابتی:

به غیر از محصولات پرچم دار سامسونگ، گوشی های هوشمند و محصولات دیگری هم وجود دارند که سامسونگ اکنون و بعدها در بازار از آنها رونمایی خواهد کرد.سامسونگ، جایی که این محصولات باید براساس ارزش برند، ویژگی ها و قیمت با برندهای مطرحی چون LG ، Voltas، Hitachi  و … رقابت کنند، از قیمت گذاری رقابتی استفاده می کند.سامسونگ از قیمت گذاری رقابتی برای آن دسته از محصولاتی که قرار است بر مبنای قیمت در بازار رقابت کنند، استفاده می کند.

«سامسونگ به عنوان رقیب اصلی شرکت اپل شناخته شده است. چیزی که سامسونگ را به رهبر صنعت تبدیل کرده است، استراتژی بازاریابی موفق این شرکت است.» استراتژی «توزیع» در آمیخته بازاریابی سامسونگ:توزیع نقش بسیار مهمی در آمیخته بازاریابی سامسونگ ایفا می کند. درست مثل دیگر برندهای گوشی های تلفن هوشمند، استراتژی بازاریابی سامسونگ همچنان بازاریابی کانالی را به عنوان رسانه توزیع محصولاتش دنبال می کند.

سامسونگ ارتباط قوی با غول های خرده فروشی از جمله Chroma, Vijay Sales, Reliance digital و… دارد که کار فروش سامسونگ را انجام می دهند. به جز این خرده فروشان، شرکت سامسونگ توزیع کنندگان منحصربه فرد خودش را دارد که تنها محصولات سامسونگ را به فروش می رسانند.همچنین کانال های تجارت الکترونیک از جمله فیس بوک و آمازون برای فروش محصولات سامسونگ بهینه شده اند.

تجزیه ‌و‌ تحلیل PESTLE برای شرکت سامسونگ

سامسونگ یک شرکت مختلط جهانی است که در بازار کالاهای سفید و بازار لوازم مصرفی و ابزارهای خانگی فعالیت می‌کند. این شرکت متعلق به یک خانواده در کره‌جنوبی با آرزوهای جهانی است و همان‌طور که گسترش اخیر به بازارهای جدید نشان داده است، سامسونگ از فعالیت در برخی از بازارهای جهانی راضی نیست اما در‌ عوض، می‌خواهد بسیاری از کشورها را تحت پوشش خود قرار دهد. بنابراین، تمرکز این مقاله بر محرک‌های محیطی خارجی استراتژی سامسونگ است.

در اکثر بازارهایی که سامسونگ در آن‌ها فعال است، محیط سیاسی برای عملکرد این شرکت مفید است و اگرچه برخی از عوامل خارجی در بازارهایی مانند هندوستان وجود دارند، اما به‌طور ‌کلی سامسونگ می‌تواند در بازارهایی که عوامل سیاسی خوش‌خیم هستند، فعالیت داشته باشد. با ‌این‌حال در ماه‌های اخیر، با توجه به تنش‌های میان کشورهای کره‌جنوبی با کره‌شمالی در سرزمین اصلی، کره‌جنوبی با بحران‌های سیاسی قابل توجهی مواجه شده است.

مدیریت استراتژیک شرکت سامسونگ
مقاله و پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت سامسونگ

 

فهرست مطالب پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت سامسونگ

  • سامسونگ الكترونیك در یك نگاه
  • برنامه استراتژیک شرکت سامسونگ
  • تاریخچه
  • حوزه های فعالیت
  • چشم انداز
  • ارزشها و فرهنگ سازمانی
  • تحقیق و توسعه
  • منابع انسانی
  • تجزیه‌و‌تحلیل نیروهای پنج‌گانه پورتر برای سامسونگ
  • رقابت صنعتی
  • موانع ورود و خروج
  • قدرت خریدار
  • قدرت تأمین‌کنندگان
  • تهدید از سوی جایگزین‌ها
  • حضورسامسونگ دربین شرکت های غربی
  • نام تجاری و لوگوی سامسونگ
  • مفهوم رنگ لوگوی سامسونگ
  • تصورآینده درشرکت سامسونگ
  • خلاقیت ونوآوری درشرکت سامسونگ
  • تغییر تصویرذهنی مصرف کنندگان سامسونگ
  • فعالیت اسپانسری سامسونگ
  • طراحی محصول درشرکت سامسونگ
  • خط تولید متناسب باز نیاز مشتریان درسامسونگ
  • تبلیغات 9زبانه شرکت سامسونگ
  • سامسونگ ورهبری بازارجهانی
  • تمام مردم دنیا مشتریان بالقوه ی محصولات سامسونگ هستند
  • رقبای شرکت سامسونگ
  • سونی ،رقیب سامسونگ
  • میتسوبیشی رقیب سامسونگ
  • پاناسونیک ،رقیب سامسونگ
  • تجزیه و تحلیل سوات در شرکت سامسونگ
  • موفقیت سامسونگ با تحول در تولید
  • تبلیغی خلاقانه علیه رقیب
  • موفقیت حاصل قبول ریسک ورود به کسب و کار تلفن همراه
  • فصل سقوط فرا رسیده است
  • چگونه سامسونگ اینقدر سریع بزرگ شد و چگونه باقی راه را اینقدر اشتباه رفت؟
  • تولد گلکسی” ”
  • مسابقه دو اسب
  • طرحی برای براندازی اپل
  • درخشش سامسونگ دلیل افت سهام اپل
  • موفقیت در فروش موبایل اعتبار برند را بالا برده است
  • قابلیت هایی فراتر از یک گوشی اما عجیب و غریب
  • عوامل لغزش سامسونگ در سال 2014
  • استراتژی‌های جدید برای جبران شکست‌های متوالی
  • یک منطقه کلیدی سامسونگ
  • بررسی شیوه کسب و کار کمپانی سامسونگ / الهام بخش دنیا باشید، آینده را بسازید
  • تغییر رویکرد در کسب و کار
  • خلاقیت و نو آوری در محصولات دیجیتال
  • ترویج و پیشبرد محصول
  • استراتژی بازاریابی
  • مدیریت دانش در سامسونگ
  • انجمن خبرگی در سامسونگ
  • نوآوری فرایندها
  • ابزارها و تکنیک‌های مدیریت دانش در سامسونگ
  • مدیریت دانش مشتری
  • مزایای پیاده سازی مدیریت دانش در سامسونگ
  • حباب بزرگ سامسونگ، نبرد استراتژی‌ها و نگرش‌ها در بازار محصولات هوشمند
  • خصوصیات شرکت سامسونگ
  • چرا سامسونگ به غول دنیای هوشمند تبدیل شد؟
  • شکست دادن رهبر بازار
  • رقابت شرکت لنووباسامسونگ
  • تغییرات اکوسیستم کسب کار
  • نمونه موفق در استراتژی بازاریابی هدفمند
  • استراتژی های قیمت گذاری سامسونگ برای بازاریابی
  • تاثیر خرده فروشان در بازاریابی زنجیره ای سامسونگ
  • 150000نمایندگی جهانی سامسونگ

 

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان فایلمَس بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 13,000 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فــایلـمَس سهم فروش دریافت کنید.

برای مشاهده لینک اشتراک گذاری مختص شما، ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید.

3338 نمایش
65,000 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود بلافاصله بعد از پرداخت
دانلود رایگان آپدیت های محصول
دسترسی مادام ‌العمر به فایل محصول
دریافت 10 الماس هدیه به ازای هر 10.000 تومان
6 ماه پشتیبانی رایـگان و تضمین شده
ارتباط مستقیم خریدار با فروشنده از طریق پشتیبانی محصول (تیکت)
مقاله و پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت سامسونگ
امتیاز مشتریان: 5 از 1 رای
شامل: 116 اسلاید و 109 صفحه
اندازه: 8.12 مگابایت
فرمت: PDF و PPT
زبان: فارسی
استپ: پاورپوینت و پی‌دی‌اف
برگزارکننده: محرم غفاری
به روز شده در:
محرم غفاری فارغ التحصیل (POST DBA) پسادکترای حرفه ای از دانشگاه صنایع و معادن ایران __دکتری DBA (Doctorate of Business Administration) از دانشگاه خوارزمی تهران __ دکتری مدیریت استراتژیک DBA ازدانشگاه صنایع و معادن ایران __ مدرس دانشگاه: دانشگاه خوارزمی، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور __ مشاوره شغلی و تجاری (مدیران محترم شرکت ها، کارخانجات، شرکت های خدماتی، کسب و کارهای کوچک و بزرگ) __ مشاور پایان نامه و پژوهش های کاربردی، مدرس کار آفرینی __ مشاور اجرایی و مطالعه فنی راه اندازی کارخانجات __ مدرس کلاس های آموزش ضمن خدمت و توانمند سازی مدیران __ ایمیل: gaffarim3@yahoo.com - همراه: 09144067323 - 09142183819

به ازای هر فروش این محصول 13,000 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فــایلـمَس سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات محرم غفاری Other Products

پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت دوو (Daewoo)
محرم غفاری
محرم غفاری محرم غفاری فارغ التحصیل (POST DBA) پسادکترای حرفه ای از دانشگاه صنایع و معادن ایران __دکتری DBA (Doctorate of Business Administration) از دانشگاه خوارزمی تهران __ دکتری مدیریت استراتژیک DBA ازدانشگاه صنایع و معادن ایران __ مدرس دانشگاه: دانشگاه خوارزمی، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور __ مشاوره شغلی و تجاری (مدیران محترم شرکت ها، کارخانجات، شرکت های خدماتی، کسب و کارهای کوچک و بزرگ) __ مشاور پایان نامه و پژوهش های کاربردی، مدرس کار آفرینی __ مشاور اجرایی و مطالعه فنی راه اندازی کارخانجات __ مدرس کلاس های آموزش ضمن خدمت و توانمند سازی مدیران __ ایمیل: gaffarim3@yahoo.com - همراه: 09144067323 - 09142183819
پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت دوو (Daewoo) دوو مظهر ظهور و سقوط یک برند موفق شامل 155 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش   دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت دوو تاریخچه برند دوو شرکت لوازم خانگی “دوو” در سال 1967 توسط کیم وو چونگ در شهر سئول، کره جنوبی تأسیس شد. نام [...]
53 نمایش
5.0
250,000 تومان
پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کلگیت (برند موفق محصولات بهداشتی)
محرم غفاری
محرم غفاری محرم غفاری فارغ التحصیل (POST DBA) پسادکترای حرفه ای از دانشگاه صنایع و معادن ایران __دکتری DBA (Doctorate of Business Administration) از دانشگاه خوارزمی تهران __ دکتری مدیریت استراتژیک DBA ازدانشگاه صنایع و معادن ایران __ مدرس دانشگاه: دانشگاه خوارزمی، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور __ مشاوره شغلی و تجاری (مدیران محترم شرکت ها، کارخانجات، شرکت های خدماتی، کسب و کارهای کوچک و بزرگ) __ مشاور پایان نامه و پژوهش های کاربردی، مدرس کار آفرینی __ مشاور اجرایی و مطالعه فنی راه اندازی کارخانجات __ مدرس کلاس های آموزش ضمن خدمت و توانمند سازی مدیران __ ایمیل: gaffarim3@yahoo.com - همراه: 09144067323 - 09142183819
پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کلگیت برند موفق در زمینه تولید محصولات بهداشتی با رویکرد نوآوری و درک عمیق رفتار مصرف کننده شامل 185 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش   دانلود پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کلگیت استراتژی های بازاریابی Colgate-Palmolive ریشه در درک عمیق [...]
71 نمایش
5.0
280,000 تومان
پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کداک و شیوه مدیریتی آن
محرم غفاری
محرم غفاری محرم غفاری فارغ التحصیل (POST DBA) پسادکترای حرفه ای از دانشگاه صنایع و معادن ایران __دکتری DBA (Doctorate of Business Administration) از دانشگاه خوارزمی تهران __ دکتری مدیریت استراتژیک DBA ازدانشگاه صنایع و معادن ایران __ مدرس دانشگاه: دانشگاه خوارزمی، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور __ مشاوره شغلی و تجاری (مدیران محترم شرکت ها، کارخانجات، شرکت های خدماتی، کسب و کارهای کوچک و بزرگ) __ مشاور پایان نامه و پژوهش های کاربردی، مدرس کار آفرینی __ مشاور اجرایی و مطالعه فنی راه اندازی کارخانجات __ مدرس کلاس های آموزش ضمن خدمت و توانمند سازی مدیران __ ایمیل: gaffarim3@yahoo.com - همراه: 09144067323 - 09142183819
پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کداک و شیوه مدیریتی آن با رویکرد بازاریابی تهاجمی و دفاع از سهم بازار شامل 230 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش   دانلود پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کداک دراین فایل مطالب بازاریابی ،به صورت تحلیلی درارتباط با  برند کداک مورد بررسی [...]
115 نمایش
5.0
320,000 تومان
پاورپوینت تحلیل استراتژی و مدل کسب و کار شرکت کنتاکی
محرم غفاری
محرم غفاری محرم غفاری فارغ التحصیل (POST DBA) پسادکترای حرفه ای از دانشگاه صنایع و معادن ایران __دکتری DBA (Doctorate of Business Administration) از دانشگاه خوارزمی تهران __ دکتری مدیریت استراتژیک DBA ازدانشگاه صنایع و معادن ایران __ مدرس دانشگاه: دانشگاه خوارزمی، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور __ مشاوره شغلی و تجاری (مدیران محترم شرکت ها، کارخانجات، شرکت های خدماتی، کسب و کارهای کوچک و بزرگ) __ مشاور پایان نامه و پژوهش های کاربردی، مدرس کار آفرینی __ مشاور اجرایی و مطالعه فنی راه اندازی کارخانجات __ مدرس کلاس های آموزش ضمن خدمت و توانمند سازی مدیران __ ایمیل: gaffarim3@yahoo.com - همراه: 09144067323 - 09142183819
پاورپوینت تحلیل استراتژی و مدل کسب و کار شرکت کنتاکی KFC با رویکرد تمایز در بازاریابی شامل 129 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش   دانلود پاورپوینت استراتژی و مدل کسب و کار شرکت کنتاکی KFC یک برند برتر است اما رقبای بسیار قدرتمندی دارد. رقبای برتر این سرویس غذایی کوکووریکو، [...]
190 نمایش
5.0
179,000 تومان

محصولات مرتبط Related Products

فایل روش های افزایش فالور واقعی اینستاگرام
11% تخفیف
نمونه سوال . مقاله و .... Arya
نمونه سوال . مقاله و .... Arya دبیر
دانلود فایل روش های افزایش فالور واقعی اینستاگرام   روش های افزایش فالور واقعی اینستاگرام در این مقاله بهترین راههای افزایش فالور به شما عزیزان ارائه شده است راههایی که بدون مسدودی پیج باشد از قبیل انواع روشهای ارگانیک افزایش فالور و انواع روشهای تبلیغاتی که منجر به [...]
46 نمایش
5.0
قیمت اصلی 28,000 تومان بود.قیمت فعلی 24,900 تومان است.
پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت دوو (Daewoo)
محرم غفاری
محرم غفاری محرم غفاری فارغ التحصیل (POST DBA) پسادکترای حرفه ای از دانشگاه صنایع و معادن ایران __دکتری DBA (Doctorate of Business Administration) از دانشگاه خوارزمی تهران __ دکتری مدیریت استراتژیک DBA ازدانشگاه صنایع و معادن ایران __ مدرس دانشگاه: دانشگاه خوارزمی، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور __ مشاوره شغلی و تجاری (مدیران محترم شرکت ها، کارخانجات، شرکت های خدماتی، کسب و کارهای کوچک و بزرگ) __ مشاور پایان نامه و پژوهش های کاربردی، مدرس کار آفرینی __ مشاور اجرایی و مطالعه فنی راه اندازی کارخانجات __ مدرس کلاس های آموزش ضمن خدمت و توانمند سازی مدیران __ ایمیل: gaffarim3@yahoo.com - همراه: 09144067323 - 09142183819
پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت دوو (Daewoo) دوو مظهر ظهور و سقوط یک برند موفق شامل 155 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش   دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت دوو تاریخچه برند دوو شرکت لوازم خانگی “دوو” در سال 1967 توسط کیم وو چونگ در شهر سئول، کره جنوبی تأسیس شد. نام [...]
53 نمایش
5.0
250,000 تومان
دانلود فایل pdf خط تولید حلوا ارده
50% تخفیف
سعیده پناهی
سعیده پناهی
دانلود فایل pdf خط تولید حلوا ارده خط تولید حلوا ارده با شماتیک تولید شامل 3 صفحه پی دی اف
54 نمایش
5.0
قیمت اصلی 88,000 تومان بود.قیمت فعلی 44,000 تومان است.
پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کلگیت (برند موفق محصولات بهداشتی)
محرم غفاری
محرم غفاری محرم غفاری فارغ التحصیل (POST DBA) پسادکترای حرفه ای از دانشگاه صنایع و معادن ایران __دکتری DBA (Doctorate of Business Administration) از دانشگاه خوارزمی تهران __ دکتری مدیریت استراتژیک DBA ازدانشگاه صنایع و معادن ایران __ مدرس دانشگاه: دانشگاه خوارزمی، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور __ مشاوره شغلی و تجاری (مدیران محترم شرکت ها، کارخانجات، شرکت های خدماتی، کسب و کارهای کوچک و بزرگ) __ مشاور پایان نامه و پژوهش های کاربردی، مدرس کار آفرینی __ مشاور اجرایی و مطالعه فنی راه اندازی کارخانجات __ مدرس کلاس های آموزش ضمن خدمت و توانمند سازی مدیران __ ایمیل: gaffarim3@yahoo.com - همراه: 09144067323 - 09142183819
پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کلگیت برند موفق در زمینه تولید محصولات بهداشتی با رویکرد نوآوری و درک عمیق رفتار مصرف کننده شامل 185 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش   دانلود پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کلگیت استراتژی های بازاریابی Colgate-Palmolive ریشه در درک عمیق [...]
71 نمایش
5.0
280,000 تومان
4605 شناسه محصول
3338 نمایش