شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

مقاله پاورپوینت تحلیل محیط بازاریابی شرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه مقاله پاورپوینت تحلیل محیط بازاریابی شرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه
مقاله پاورپوینت تحلیل محیط بازاریابی شرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه مقاله پاورپوینت تحلیل محیط بازاریابی شرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه

مقاله پاورپوینت تحلیل محیط بازاریابی شرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه

امتیاز مشتریان: 5.0 از 2 رای
1433 نمایش
38,000 تومان

تحلیل محیط بازاریابی شرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه بلند مدت با مشتریان

آشنایی با شرکت آئودی | تحلیل برند آئودی از منظر برندینگ و بازاریابی | نقاط ضعف و قوت برند آئودی | تبلیغات‌ خلاقانه آئودی | عوامل موفقیت آئودی

 

دانلود فایل تحلیل محیط بازاریابی شرکت آئودی

فایل تحلیل محیط بازاریابی شرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه بلند مدت با مشتریان، در 76 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است.

آئودی شرکت خودروسازی آلمانی و تولیدکنندهٔ خودروهای لوکس است، که دفتر مرکزی آن در شهر اینگولشتات، ایالت بایرن، آلمان قرار دارد و مدل‌هایش را در ۹ کارخانه، که در ۸ کشور اروپایی مستقر می‌باشند، تولید می‌کند.

 

مقاله پاورپوینت تحلیل محیط بازاریابی شرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه
تحلیل محیط بازاریابی شرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه

 

توضیحات فایل تحلیل محیط بازاریابی شرکت آئودی

آشنایی با شرکت خودرو سازی آئودی

آئودی (Audi) شرکت خودروسازی آلمانی و تولیدکنندهٔ خودروهای لوکس است، که دفتر مرکزی آن در شهر اینگولشتات، ایالت بایرن، آلمان قرار دارد و مدل‌هایش را در ۹ کارخانه، که در ۸ کشور اروپایی مستقر می‌باشند، تولید می‌کند.

شرکت آئودی در تاریخ ۱۶ ژوئیه ۱۹۰۹ توسط آگوست هورش و در شهر تسویکاو، آلمان تأسیس شد. این شرکت از سال ۱۹۶۴ یکی از زیرمجموعه‌های گروه فولکس‌واگن به‌شمار می‌آید.

آئودی سال ۱۹۹۸ توانست تمام سهام کمپانی ایتالیایی لامبورگینی را از آن خود کند. سال ۲۰۱۲ میلادی که لامبورگینی کمپانی دوکاتی را خرید، این برند موتورسواری در زیر مجموعه های آئودی قرار گرفت.

آئودی همراه با مرسدس بنز و ب ام و سه خودروساز مشهور و لوکس آلمانی هستند و به‌عنوان پرفروش‌ترین خودروسازان لوکس جهان، شناخته می‌شوند. سهام شرکت خودروسازی آئودی در بازار بورس فرانکفورت معامله می‌شود.

تاریخچه شرکت آئودی

شرکت خودروسازی آئودی نیز چون دیگر خودروسازان اروپایی پیشینه‌ای طولانی دارد و بیش از یک قرن پیش توسط آگوست هورش، در سال ۱۸۹۹ تأسیس گردید. این شرکت که ابتدا نامش هورش کمپانی بود، در سال ۱۹۰۱ اولین خودروی خود را، به کمک ۱۵ کارگرش تولید نمود. این خودرو سرعتی معادل ۳۲ کیلومتر بر ساعت داشت.

سال ۱۹۰۹ آگوست هورش شرکت دیگری را، به جای شرکت قبلی تأسیس کرد و آن را آئودی نامید، که در واقع ترجمه لاتین نام‌خانوادگی خودش یعنی هورش بود. در این زمان خودروهایی را تولید کرد، مانند خودروی آئودی ای که حداکثر سرعت آن، برابر ۲۲ کیلومتر بر ساعت بود.

همچنین با چند خودرو در مسابقات اتومبیل‌رانی نیز شرکت کرد. با شروع جنگ جهانی اول، شرکت آئودی مجبور به تولید جنگ‌افزار شد. آگوست هورش سال ۱۹۲۰ از مدیریت شرکت آئودی کناره‌گیری کرد، اما به عنوان عضوی از هیئت مدیره باقی‌ماند.

در سال ۱۹۲۹ خودروی ۶ سیلندر ۴۶۵۵ سی‌سی و سال ۱۹۲۹ خودروهای مدل درسدن و تسویکاو را عرضه کرد. در همین سال خودروهای ۴ و ۶ سیلندر دیگری را، تحت لیسانس شرکت پژو روانه بازار کرد.

سال ۱۹۳۰ شروع به تولید خودروهایی کوچک کرد و در این زمان ۹٫۱۷٪ درصد از بازار خودروی آلمان را، در اختیار خود داشت. با شروع جنگ جهانی دوم همانند دیگر خودروسازان دنیا، شرکت آئودی به تولید جنگ‌افزار و خودروهای جنگی پرداخت و خودروهای جنگی مدل آی‌اف‌ای‌اف و آی‌اف‌ای‌اف۸ را تولید نمود.

پس از پایان یافتن جنگ جهانی دوم، در سال ۱۹۵۸ شرکت مرسدس بنز حدود ۸۷٪ درصد از سهام آئودی را خریداری کرد و سال ۱۹۵۹ مابقی سهام شرکت را نیز بدست آورد، اما پس از آن، در ۱۹۶۴ گروه فولکس‌واگن ۵۰٪ درصد از سهام آئودی را، از شرکت مرسدس بنز خریداری کرد. سپس شرکتی را با همان نام، راه‌اندازی کرد و اقدام به تولید و عرضه چند مدل جدید از آئودی نمود، که مدل‌هایی چون آئودی ۶۰، آئودی ۷۵، آئودی ۸۰ و آئودی ۹۰ به این دوره زمانی اختصاص دارند. سال ۱۹۶۹ آئودی به شرکت ان‌اس‌یو پیوست و برای مدت کوتاهی، به ان‌اس‌یو آئودی تغییر نام داد.

تحلیل برند آئودی از منظر برندینگ و بازاریابی

برند آئودی

آئودی یکی از بزرگترین تولیدکنندگان خودروهای لوکس در جهان است و به خاطر خودروهای پیشرفته ، خاص و لوکس اش در دنیا شناخته شده است. در حال حاضر برند آئودی و کارخانجات برند آئودی یکی از گروه های متعلق به فولکس واگن است و میتوان گفتکه این برند خودروسازی معروف یکی از معروف ترین آرم های تاریخ اتومبیل – چهار حلقه های متصل آئودی را از آن خود کرده است . برند آئودی به جرات یکی از برندهای قابل تحلیل و مهم از نظر استراتژی های برند است که ما در اینجا این برند را از نظر وضعیت برند و SWOT ( قوت – ضعف – فرصت – تهدید ) بررسی می کنیم.

تحلیل برند از منظر SWOT

نقاط قوت برند آئودی

تکنولوژی و مهندسی

برند آئودی برای تولید خودروهای خود زمان بسیاری می گذارد . این یکی از اصول در تولیدات این برند است و این باعث می شود که این برند از نظر طراحی مهندسی و دقت در جزئیات و بازدهی اجرایی ماشین هایش شناخته شود. در واقع در بازار متقاضیان خودروهای لوکس این عامل یکی از مهمترین عوامل از نظر مخاطبان است . طراحی خودرو با مهندسی دقیق و استفاده از موتورهای با ظرفیت بالا ،به همراه  ظاهر زیبای تجهیزات تولید شده ( از جزئی ترین تا کلی ترین ) از مواردی است که برند آئودی برایش بصورت جدی وقت می گذارد.

نام تجاری

نام برند آئودی یکی از فاکتورهای مهم خرید این خودرو توسط متقاضیان خرید در این طبقه محصول است در واقع این برند فاکتور “اعتماد برانگیز برودن برای انتخاب ” را به خوبی در ذهن قضاوت گر مخاطبان پاس کرده است . اینکه آئودی، یکی از امن ترین خودروهای جهان شناخته شده است در کنار طراحی و فن آوری های ایمنی ، ارتباطات بازاریابی مناسب و سال ها معرفی خودروهای جدید، سریع تر و براق تر این نام تجاری را به عنوان یک تولید کننده خودرو فوق العاده برتر به بازار معرفی کرده است.

محصولات

اینکه محصولات چه خدمت باشد و چه کالا برای یک کسب و کار (برای بقای کسب و کار) از اهمیت فراوانی برخوردار است حال اگر این مجموعه تولید کننده  خودرو در طبقه ی لوکس باشد ، تاثیر بالاتری روی عنصر موفقیت یا شکست شرکت خواهد داشت. البته که ما در حالتی این کلام را بر زبان می آوریم که محصولات برند آئودی یکی از بهترین ها هستند.

نقاط ضعف برند آئودی

گوناگونی – حجم گوناگونی خودروهای آئودی آنقدر زیاد است که امکان انتخاب برای مخاطبان را سخت و دشوار می کند ، طبقات مختلف خودرو و مدل های متفاوت باعث شده است که این برند در یک طبقه ی خاص شناخته نشود.

تبلیغات و ارتباطات – شاید بخشی از استراتژی عملکرد برند آئودی این باشد که خیلی در فضای تبلیغات و روابط عمومی فعالیت نکند ولی این موضوع باعث شده است که این برند در  سطح top of mind اکثر متقاضیان خودرو در این طبقه شناخته نشود . عدم حضور موثر برند در فضاهای تبلیغاتی و روابط عمومی باعث کاهش حجم بازار این برند در طبقه خودروهای لوکس است.

فرصت های برند آئودی

Target Emerging Markets –  فروش محصولات لوکس در بازارهای نوظهور این امکان را به خودروسازانی از جمله آئودی می دهد که حجم بازار فروش خود را افزایش دهند.

نوآوری برای بازارهای بالغ – طلبیدن بازار به اتسفاده از خودروهای نوآور و متنوع در بازار های بالغ این امکان را به  آئودی می دهد که همانند رقبایش بتواند با تغییر در استراتژی های تولید سهم بازار بیشتری بدست آورد. نوآوری می تواند در قالب سوخت های جدید ، متریال با کیفیت بالا و یا کارایی بیشتر انرژی و یا کار کلی خودروها در خود باشد. نوآوری یک نیروی محرک برای تمایز است که در بلند مدت به آئودی کمک خواهد کرد.

تهدیدهای برند آئودی

بازار محدود – بازار محدود است و سایر رقبا نیز تمام تلاششان را برای بدست آوردن این بازار می کنند . این امر ممکن است در بلندمدت باعث اشباع بازار شود.

تهدیدات به طور کلی به ماشین های لوکس – تنوع طلبی نسل جوان به تغییر در حوزه های مختلف از یک طرف و سرمایه گذاری در سبدهای مختلف از طرفی دیگر باعث شده آینده خودروهای لوکس در معرض خطر باشد.

ریسک بازارهای بین المللی – کوچک بودن بازار داخلی برای برندهای خودرو سازی لوکس و ناشناخته بودن و انحصاری بودن قوانین دولت ها از سوی دیگر باعث خلق مشکل در بازارهای مختلف خودرو لوکس شده است.

مسابقه – مانند هر صنعت، رقابت حتی در بخش تولید کنندگان لوکس خودرو نیز بالا است.

تحلیل برند از نظر وضعیت برند در مخاطبان

از نظر عملکرد برند ، برند آئودی تمرکز بالایی بر مباحث برندسازی ، هویت برند و انتقال این هویت ها به بازار مخاطبان دارد. سبک تبلیغات برند آئودی تمام تلاشش را می کند تا تصویری منطبق بر فرهنگ برند ، شخصیت برند و هویت های برند را بر مخاطب منتقل کند . نتیجه ی این تلاش و جزئیات را می توان در تحلیل برند آئودی در مدل کاپفرر مشاهده نمود..

 شخصیت برند آئودی

فردی پویا ، تحصیل کرده ، خبره ، ماهر و متعهد ، با عملکردی دوستانه با محیط زیست

تصویر برند آئودی

محصولی آلمانی ، کیفیت محور، با خلق جایگاه اجتماعی ، پیشگام در خلاقیت و ارائه ی محصولاتی منحصر به فرد

مقاله پاورپوینت تحلیل محیط بازاریابی شرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه
تحلیل محیط بازاریابی شرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه

 

برخی دیگر از موضوعات تحلیل محیط بازاریابی شرکت آئودی

آئودی، پیشرو همیشگی در تکنولوژی و استراتژی‌‌های تبلیغاتی

داستان برند

مشتریان هدف آئودی

مفهوم لوگوی آئودی

همکاری  آئودی با سایر برندها

تبلیغات‌های فوق‌العاده و خلاقانه آئودی

عوامل موفقیت آئودی

۱ نوآوری فوق‌العاده

۲ رقابت‌طلبی

۳ کارایی

۴ ایمنی

۵ جلوتر از زمان گام برداشتن

و…

 

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان فایلمَس بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 7,600 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فــایلـمَس سهم فروش دریافت کنید.

برای مشاهده لینک اشتراک گذاری مختص شما، ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید.

1433 نمایش
38,000 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود بلافاصله بعد از پرداخت
دانلود رایگان آپدیت های محصول
دسترسی مادام ‌العمر به فایل محصول
دریافت 10 الماس هدیه به ازای هر 10.000 تومان
6 ماه پشتیبانی رایـگان و تضمین شده
ارتباط مستقیم خریدار با فروشنده از طریق پشتیبانی محصول (تیکت)
مقاله پاورپوینت تحلیل محیط بازاریابی شرکت آئودی با رویکرد روابط وفادارانه
امتیاز مشتریان: 5 از 2 رای
تعداد صفحات: 76 اسلاید تخصصصی
اندازه: 1.79 مگابایت
فرمت: PDF
زبان: فارسی
برگزارکننده: محرم غفاری
به روز شده در:
محرم غفاری فارغ التحصیل (POST DBA) پسادکترای حرفه ای از دانشگاه صنایع و معادن ایران __دکتری DBA (Doctorate of Business Administration) از دانشگاه خوارزمی تهران __ دکتری مدیریت استراتژیک DBA ازدانشگاه صنایع و معادن ایران __ مدرس دانشگاه: دانشگاه خوارزمی، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور __ مشاوره شغلی و تجاری (مدیران محترم شرکت ها، کارخانجات، شرکت های خدماتی، کسب و کارهای کوچک و بزرگ) __ مشاور پایان نامه و پژوهش های کاربردی، مدرس کار آفرینی __ مشاور اجرایی و مطالعه فنی راه اندازی کارخانجات __ مدرس کلاس های آموزش ضمن خدمت و توانمند سازی مدیران __ ایمیل: gaffarim3@yahoo.com - همراه: 09144067323 - 09142183819

به ازای هر فروش این محصول 7,600 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فــایلـمَس سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات محرم غفاری Other Products

پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت دوو (Daewoo)
محرم غفاری
محرم غفاری محرم غفاری فارغ التحصیل (POST DBA) پسادکترای حرفه ای از دانشگاه صنایع و معادن ایران __دکتری DBA (Doctorate of Business Administration) از دانشگاه خوارزمی تهران __ دکتری مدیریت استراتژیک DBA ازدانشگاه صنایع و معادن ایران __ مدرس دانشگاه: دانشگاه خوارزمی، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور __ مشاوره شغلی و تجاری (مدیران محترم شرکت ها، کارخانجات، شرکت های خدماتی، کسب و کارهای کوچک و بزرگ) __ مشاور پایان نامه و پژوهش های کاربردی، مدرس کار آفرینی __ مشاور اجرایی و مطالعه فنی راه اندازی کارخانجات __ مدرس کلاس های آموزش ضمن خدمت و توانمند سازی مدیران __ ایمیل: gaffarim3@yahoo.com - همراه: 09144067323 - 09142183819
پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت دوو (Daewoo) دوو مظهر ظهور و سقوط یک برند موفق شامل 155 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش   دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت دوو تاریخچه برند دوو شرکت لوازم خانگی “دوو” در سال 1967 توسط کیم وو چونگ در شهر سئول، کره جنوبی تأسیس شد. نام [...]
53 نمایش
5.0
250,000 تومان
پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کلگیت (برند موفق محصولات بهداشتی)
محرم غفاری
محرم غفاری محرم غفاری فارغ التحصیل (POST DBA) پسادکترای حرفه ای از دانشگاه صنایع و معادن ایران __دکتری DBA (Doctorate of Business Administration) از دانشگاه خوارزمی تهران __ دکتری مدیریت استراتژیک DBA ازدانشگاه صنایع و معادن ایران __ مدرس دانشگاه: دانشگاه خوارزمی، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور __ مشاوره شغلی و تجاری (مدیران محترم شرکت ها، کارخانجات، شرکت های خدماتی، کسب و کارهای کوچک و بزرگ) __ مشاور پایان نامه و پژوهش های کاربردی، مدرس کار آفرینی __ مشاور اجرایی و مطالعه فنی راه اندازی کارخانجات __ مدرس کلاس های آموزش ضمن خدمت و توانمند سازی مدیران __ ایمیل: gaffarim3@yahoo.com - همراه: 09144067323 - 09142183819
پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کلگیت برند موفق در زمینه تولید محصولات بهداشتی با رویکرد نوآوری و درک عمیق رفتار مصرف کننده شامل 185 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش   دانلود پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کلگیت استراتژی های بازاریابی Colgate-Palmolive ریشه در درک عمیق [...]
71 نمایش
5.0
280,000 تومان
پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کداک و شیوه مدیریتی آن
محرم غفاری
محرم غفاری محرم غفاری فارغ التحصیل (POST DBA) پسادکترای حرفه ای از دانشگاه صنایع و معادن ایران __دکتری DBA (Doctorate of Business Administration) از دانشگاه خوارزمی تهران __ دکتری مدیریت استراتژیک DBA ازدانشگاه صنایع و معادن ایران __ مدرس دانشگاه: دانشگاه خوارزمی، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور __ مشاوره شغلی و تجاری (مدیران محترم شرکت ها، کارخانجات، شرکت های خدماتی، کسب و کارهای کوچک و بزرگ) __ مشاور پایان نامه و پژوهش های کاربردی، مدرس کار آفرینی __ مشاور اجرایی و مطالعه فنی راه اندازی کارخانجات __ مدرس کلاس های آموزش ضمن خدمت و توانمند سازی مدیران __ ایمیل: gaffarim3@yahoo.com - همراه: 09144067323 - 09142183819
پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کداک و شیوه مدیریتی آن با رویکرد بازاریابی تهاجمی و دفاع از سهم بازار شامل 230 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش   دانلود پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کداک دراین فایل مطالب بازاریابی ،به صورت تحلیلی درارتباط با  برند کداک مورد بررسی [...]
115 نمایش
5.0
320,000 تومان
پاورپوینت تحلیل استراتژی و مدل کسب و کار شرکت کنتاکی
محرم غفاری
محرم غفاری محرم غفاری فارغ التحصیل (POST DBA) پسادکترای حرفه ای از دانشگاه صنایع و معادن ایران __دکتری DBA (Doctorate of Business Administration) از دانشگاه خوارزمی تهران __ دکتری مدیریت استراتژیک DBA ازدانشگاه صنایع و معادن ایران __ مدرس دانشگاه: دانشگاه خوارزمی، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور __ مشاوره شغلی و تجاری (مدیران محترم شرکت ها، کارخانجات، شرکت های خدماتی، کسب و کارهای کوچک و بزرگ) __ مشاور پایان نامه و پژوهش های کاربردی، مدرس کار آفرینی __ مشاور اجرایی و مطالعه فنی راه اندازی کارخانجات __ مدرس کلاس های آموزش ضمن خدمت و توانمند سازی مدیران __ ایمیل: gaffarim3@yahoo.com - همراه: 09144067323 - 09142183819
پاورپوینت تحلیل استراتژی و مدل کسب و کار شرکت کنتاکی KFC با رویکرد تمایز در بازاریابی شامل 129 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش   دانلود پاورپوینت استراتژی و مدل کسب و کار شرکت کنتاکی KFC یک برند برتر است اما رقبای بسیار قدرتمندی دارد. رقبای برتر این سرویس غذایی کوکووریکو، [...]
189 نمایش
5.0
179,000 تومان

محصولات مرتبط Related Products

فایل روش های افزایش فالور واقعی اینستاگرام
11% تخفیف
نمونه سوال . مقاله و .... Arya
نمونه سوال . مقاله و .... Arya دبیر
دانلود فایل روش های افزایش فالور واقعی اینستاگرام   روش های افزایش فالور واقعی اینستاگرام در این مقاله بهترین راههای افزایش فالور به شما عزیزان ارائه شده است راههایی که بدون مسدودی پیج باشد از قبیل انواع روشهای ارگانیک افزایش فالور و انواع روشهای تبلیغاتی که منجر به [...]
46 نمایش
5.0
قیمت اصلی 28,000 تومان بود.قیمت فعلی 24,900 تومان است.
دانلود فایل pdf خط تولید حلوا ارده
50% تخفیف
سعیده پناهی
سعیده پناهی
دانلود فایل pdf خط تولید حلوا ارده خط تولید حلوا ارده با شماتیک تولید شامل 3 صفحه پی دی اف
54 نمایش
5.0
قیمت اصلی 88,000 تومان بود.قیمت فعلی 44,000 تومان است.
دانلود فایل ساختار زمانی نرخ بهره
14% تخفیف
فروشگاه کلیک
فروشگاه کلیک
دانلود فایل ساختار زمانی نرخ بهره این فایل در 18 صفحه و اماده جهت ارائه در سمینار کلاسی دانشجویان رشته مدیریت مالی مقطع کارشناسی ارشد میباشد یک اسلاید نمونه و خلاصه ای ازسرفصل در زیر امده است ساختارزمانی نرخ بهره ساختار ریسک نرخ بهره نرخ بهره انواع نرخ بهره دیدگاه نرخ بهره [...]
91 نمایش
5.0
قیمت اصلی 35,000 تومان بود.قیمت فعلی 30,000 تومان است.
pdf معرفی و بررسی رشته مدیریت
فرهاد هاشمی
فرهاد هاشمی با کیفیت ترین جزوات مقطع کارشناسی رشتهٔ مدیریت
دانلود pdf معرفی و بررسی رشته مدیریت به صورت فایل پی دی اف 8 صفحه این فایل pdf به بررسی کاربردی رشتهٔ مدیریت در دنیای صنعت و تجارت میپردازد. 🔸🔸🔸 به صورت فایل پی دی اف 8 صفحه برای دانلود pdf بررسی و معرفی رشته مدیریت میتوانید بعد از پرداخت آنلاین بلافاصله دانلود کنید
135 نمایش
5.0
15,000 تومان
5457 شناسه محصول
1433 نمایش