شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

مقاله پاورپوینت استراتژی محتوا و تبلیغات صنعت کفش با نگاه به بازار کفش ایران مقاله پاورپوینت استراتژی محتوا و تبلیغات صنعت کفش با نگاه به بازار کفش ایران
مقاله پاورپوینت استراتژی محتوا و تبلیغات صنعت کفش با نگاه به بازار کفش ایران مقاله پاورپوینت استراتژی محتوا و تبلیغات صنعت کفش با نگاه به بازار کفش ایران

مقاله پاورپوینت استراتژی محتوا و تبلیغات صنعت کفش با نگاه به بازار کفش ایران

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1 رای
1629 نمایش
178,000 تومان

استراتژی محتوا و تبلیغات صنعت کفش

با نگاه به بازار کفش ایران

 

دانلود pdf استراتژی محتوا و تبلیغات صنعت کفش

فایل استراتژی محتوا و تبلیغات صنعت کفش با نگاه به بازار کفش ایران در 121 اسلایدهای پاورپوینت به صورت جامع و کامل با فرمت pdf آماده شده است.

روش‌های تبلیغاتی که برند ریباک از آن‌ها برای معرفی محصولات خود استفاده می‌کند، بسیار متنوع هستند. از رسانه‌های چاپی مانند روزنامه و مجلات و پوسترهای تبلیغی گرفته تا رسانه‌های دیجیتالی دنیای امروز همه مورد استفاده این برند قرار گرفته‌اند.

استراتژی محتوا و تبلیغات صنعت کفش
استراتژی محتوا و تبلیغات صنعت کفش با نگاه به بازار کفش ایران

 

توضیحات فایل استراتژی محتوا و تبلیغات صنعت کفش

منظور از استراتژی محتوا چیست؟

استراتژی محتوا در واقع راهنماها و اصول داخلی برای تولید انواع محتوا در یک کسب و کار است. این استراتژی برای جلب رضایت و تامین نیازهای کسب و کار از طریق خلق و توزیع محتوا تدوین می‌شود. هدف اصلی این استراتژی پاسخ به این سوال است که چه محتوایی باید تولید کنیم و چرا؟

در استراتژی محتوا ممکن است حتی دنبال اهداف تبلیغاتی نباشیم و بیشتر به برنامه‌های تولید، مدیریت، به‌روزرسانی و توزیع محتوا بپردازیم.

استراتژی محتوا چه تفاوتی با بازاریابی محتوایی دارد؟

در حالی که بسیاری از افراد و حتی کارشناسان در مواقع مختلف از استراتژی محتوا (Conten Strategy) و بازاریابی محتوایی (Content Marketing) به جای هم استفاده می‌کنند، اما عملا این دو موضوع با هم تفاوت‌هایی دارند.

در بازاریابی محتوایی همان‌طور که از نام آن مشخص است، از تولید محتوا در راستای اهداف بازاریابی و فروش استفاده می‌کنیم، ولی استراتژی محتوا لزوما می‌تواند تبلیغاتی نباشد. همان‌طور که اشاره کردیم استراتژی محتوا بیشتر به راهنماها و اصول داخلی می‌پردازد، ولی بازاریابی محتوایی در مورد تقویم، خلق، ترویج، توزیع و تکرار محتوا است.

در این بین استراتژی بازاریابی محتوایی نیز وجود دارد که بیشتر به چشم‌انداز، اهداف، تحقیقات بازار، پرسونای مخاطب و اصول بیرونی می‌پردازد. به عنوان مثال ممکن است استراتژیست محتوا تشخیص دهد که مخاطبان و مشتریان خیلی به کسب و کار ما اعتماد ندارند و راه‌هایی را برای جبران آن پیشنهاد دهد. اما یک بازاریاب محتوایی تشخیص می‌دهد برای افزایش اعتماد باید با بنیانگذار یا مدیر کمپانی مصاحبه کنیم.

البته با توجه به اینکه در بسیاری از موارد برنامه ما برای رسیدن به اهداف بازاریابی و فروش است، در نتیجه استراتژی بازاریابی محتوا با همان عنوان استراتژی بازاریابی محتوایی استفاده می‌شود.

چرا باید استراتژی محتوا بنویسیم؟

طبیعتا بدون داشتن یک استراتژی مدون و دقیق نمی‌توانیم به موفقیت فکر کنیم. شما با داشتن استراتژی به 5 سوال مهم پاسخ می‌دهید که اگر پاسخ آنها را به درستی پیدا کنید و بتوانید راهکارهای درستی برای‌شان ارائه دهید، آن وقت می‌توانید به موفقیت امیدوار باشید:

  • هدف از تولید محتوا چیست؟
  • مخاطبان ما چه افرادی هستند؟
  • مخاطبان چه زمانی به محتوای ما دسترسی دارند؟
  • محتوا چه ارزشی برای مخاطب دارد و چه مشکلی را حل می‌کند؟
  • مخاطبان از چه کانالی به محتوای ما دسترسی دارند؟

داشتن استراتژی باعث می‌شود مسیر شما مشخص باشد و بدانید به کجا می‌خواهید برسید، ضمن اینکه شما را از رقبای‌تان جدا می‌کند. از سوی دیگر با داشتن یک استراتژی خوب می‌توانید عملکرد محتوای خود را ارزیابی کنید و ببینید چقدر به اهداف‌تان رسیده‌اید. از سوی دیگر داشتن استراتژی باعث می‌شود بتوانید به درستی از منابع استفاده کنید و نتایج بهتری بگیرید.

استراتژی محتوا چه مواردی را شامل می‌شود؟

استراتژی محتوا نیز مانند هر استراتژی دیگری شامل بخش‌های مهمی است که باید به طور مشخص هر کدام را لحاظ کنید. بسیاری از کارشناسان و استراتژیست‌ها برای تدوین برنامه و استراتژی خود سراغ مدل‌های مختلف می‌روند.

مدل کسب و کار (Business Model): ممکن است کسب و کار شما برای درآمدزایی از یک یا چند مدل درآمدی پیروی کند. برای تولید محتوا باید برنامه‌های مشخص شده را همراه با تیم محتوا به درستی پیش ببرید تا به اهداف تعریف شده برسید.

هدف‌گذاری (Objectives): بدون شک دلیل اصلی تدوین استراتژی دستیابی به اهداف مورد نظر است. چه این اهداف تجاری و چه غیرتجاری باشد، به هر حال باید براساس استراتژی درست و در راستای آنها پیش بروید.

تعیین مخاطبان هدف (Persona): در این قسمت باید مشخص کنید مخاطبان هدف شما دقیقا چه افرادی هستند و پرسونای آنها را طراحی کنید. براین اساس می‌توانید مسیر سفر مشتری را نیز تعیین کرده و مشخص کنید در هر ایستگاه کدام محتوا مناسب خواهد بود.

روش‌های تولید محتوا: یکی از مهمترین کارهایی که باید در استراتژی خود مشخص کنید، روش‌های تولید محتواست. باید بررسی کنید چه نوع محتوایی برای کدام پلتفرم تولید شود، چه مواردی مناسب اهداف شماست، شکل محتوایی بازار چگونه است و مخاطبان به چه نوع محتوایی نیاز دارند.

مراحل تدوین استراتژی محتوا

بعد از یادگیری موارد تئوری، مهمترین قسمت به پیاده‌سازی عملی و تدوین یک استراتژی واقعی برمی‌گردد. طراحی و تدوین استراتژی محتوا مراحل مختلفی دارد که در ادامه به آنها می‌پردازیم.

· بررسی موقعیت فعلی کسب و کار

اولین کار مهمی که باید انجام دهید بررسی موقعیت فعلی کسب و کار است. این بررسی مربوط به وضعیت فعلی کسب و کار، جایگاه آن در بازار، مزایای رقابتی، شناخت مخاطبان هدف و تحقیقات بازار و… می‌شود.

· تعیین اهداف

بدون شک اولین مرحله بعد از بررسی وضعیت کسب و کار، برای پیاده‌سازی هر برنامه‌ای مشخص کردن اهداف است؛ چراکه باید بدانیم به چیزهایی می‌خواهیم برسیم. در استراتژی محتوا نیز باید مشخص کنیم قرار است به چه اهدافی برسیم و برای رسیدن به آنها باید چه کار کنیم. برخی از اهداف ما می‌توانند مربوط به فروش و برخی دیگر ممکن است به مواردی چون برندسازی، افزایش ترافیک، بالابردن نرخ تبدیل و… ارتباط داشته باشد.

· تحقیق کلمات کلیدی

در هر کسب و کار بازاری، یک سری کلیدواژه برای شما وجود دارد که می‌خواهید روی آنها کار کنید و بیشتر دیده شوید. این تحقیق به شما کمک می‌کند تا مخاطبان و نیازهای‌شان را بیشتر و بهتر بشناسید، از ابتدای سفر مشتری همراه او باشید و نسبت به رقبا بهتر دیده شوید.

· تحلیل رقبا

بی‌تردید یکی از مهمترین و اصلی‌ترین بخش‌های تدوین استراتژی محتوا، بررسی و تحلیل رقباست که به شما کمک می‌کند تا ببینید در چه وضعیتی قرار دارند، مخاطبان آنها چه افرادی هستند، در چه مواردی رتبه‌های خوبی دارند و در کدام قسمت‌ها وارد نشده‌اند.

· طراحی پرسونای مخاطب

بعد از شناسایی مخاطبان هدف زمان آن رسیده که پرسونای مشتری یا مخاطب خود را طراحی کنید. پرسونا در واقع تعیین ویژگی‌های شخصیتی، احساسی، رفتاری و نیازهای مخاطبان است که باعث می‌شود براساس آنها از شما خرید کنند. این کار باعث می‌شود تا بتوانید محتوای خود را هدفمندتر تولید کرده، در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید و منابع‌تان را درست به کار بگیرید.

· پردازش اطلاعات

برای اینکه بتوانید استراتژی دقیق‌تری تدوین و محتوای بهتری تولید کنید، نیازمند جمع‌آوری اطلاعات هستید. اما از آنجایی که در مرحله اول با داده‌های خام مواجه هستید، این اطلاعات نیازمند پردازش و بررسی هستند. چراکه این اطلاعات تعیین‌کننده مشتریان نهایی هستند و بنابراین هرچه دقیق‌تر باشند، بیشتر کمک می‌کنند.

· مشخص کردن قیف و هرم محتوا

مشتری از ابتدای آشنایی با شما و دریافت محتوا تا اقدام به خرید نهایی و ادامه همراهی مسیر را طی می‌کند که در استراتژی خود باید این مسیر محتوایی را مشخص کنید. یکی از بهترین مدل‌ها می‌تواند استفاده از مدل AIDAs باشد که شامل مراحل زیر می‌شود:

آگاهی از برند (Awareness)
ابراز علاقه (Interest)
تصمیم‌گیری (Decision)
اقدام نهایی (Action)
ابراز رضایت (Satisfactory)

· آماده‌سازی تقویم محتوا

تقویم محتوا که به نام تقویم سردبیری (editorial calendar) نیز شناخته می‌شود، یکی از مهمترین ابزارهای شما در استراتژی محتواست. در واقع بدون داشتن یک تقویم مدون و دقیق هیچ‌کار منظمی نمی‌توانید انجام دهید، تکلیف تیم محتوا مشخص نیست و رفته‌رفته مخاطبان‌تان را نیز از دست می‌دهید. به کمک این تقویم مشخص می‌کنید که در مسیر سفر مشتری باید چه کارهایی در چه زمانی انجام دهید و در آخر نیز عملکرد خودتان را بسنجید.

ترفندهای بالیوودی ریباک

آنچه باعث شده ریباک در کنار برندهای معروفی مانند آدیداس و نایک در زمینه ارائه پوشاک ورزشی قد علم کند، استراتژی‌های خاص و منحصربه‌فردی است که این شرکت در طی سال‌ها آن‌ها را دنبال کرده است: انتخاب ورزش فیتنس برای تولید محصولات متناسب با آن، توجه به تفاوت‌های مردان و زنان در زمینه نیازهای ورزشی، استراتژی‌های قیمت‌گذاری، توجه به بازارهای آسیایی خصوصا هند در سال‌های اخیر و… از جمله راهکارهای بازاریابی برند ریباک بوده است که آن را در کنار برندهای معتبر ورزشی جهان قرار داده و محصولات آن را در سطح جهان به مردم شناسانده است.

ریباک یکی از برندهای معروف پوشاک ورزشی بریتانیایی در جهان است که مقر اصلی آن در آمریکاست. این شرکت در سال ۱۸۹۵ توسط جی دبلیو فاستر با نام جی دیلیو فاستر اند سانز (J.W. Foster and Sons) تاسیس شد و سرانجام در سال ۱۹۵۸ توسط نوه‌های او با نام ریباک معرفی شد. جالب است بدانید نام این برند از یک اسم آفریقایی گرفته شده که به معنای نوعی غزال است.

این شرکت در حال حاضر یکی از زیرمجموعه‌های معروف برند آدیداس است و دفتر اصلی آن در شهر کانتون ایالت ماساچوست آمریکا قرار دارد. یکی از نقاط عطف این برند در دهه ۱۹۹۰ اتفاق افتاد که این شرکت در هند کار خود را شروع کرد و تبدیل به یکی از برندهای معروف کفش و پوشاک ورزشی شد و توانست در بازار نوظهور این کشور جایگاه مهمی کسب کند و کم‌کم در دیگر بازارهای این چنین نیز رسوخ کند. همچنین افزایش تقاضا برای ورزش فیتنس موقعیت مناسبی برای برند ریباک ایجاد کرد.

فیتنس به‌عنوان یک صنعت نوپا توجه بسیاری از مردم را به خود جلب کرد و تهیه پوشاک ورزشی مربوط به آن از اولویت‌های مردم شد و برند ریباک در این میان توانست به‌عنوان برندی مناسب محصولات خود را در زمینه این ورزش معرفی کند. این شرکت توانست محصولات خود را در راستای این ورزش در دیگر کشورهای نوظهور منطقه نیز گسترش دهد و جایگاه مناسبی به دست آورد.

همچنین می‌توان گفت آنچه باعث موفقیت ریباک در کنار رقیب‌های بزرگی مانند آدیداس و نایک در هند شده، قیمت‌گذاری مناسب این برند است که با قیمت‌هایی مقرون‌به‌صرفه محصولات خود را به بازار عرضه می‌کند. حتی پس از ادغام این برند با آدیداس، ریباک کماکان استراتژی‌های خاص خود را در قیمت‌گذاری و خصوصا فیتنس و آموزش آن دنبال می‌کند و این ورزش را با آموزش‌ها و محصولات خود در بین زنان و مردان رواج می‌دهد.

 دستکاری به‌موقع قیمت

استراتژی قیمت‌گذاری برند ریباک نیز ازجمله راهکارهای مهم بازاریابی این شرکت است، به این معنا که نوع قیمت‌گذاری آنان رشد این برند و باقی ماندن در بازار جهانی را برای آن تضمین می‌کند. به‌عنوان مثال هر بار که برند ریباک یک محصول با فناوری جدید را روانه بازار می‌کند آن را با قیمتی بالا عرضه می‌کند. سپس کم‌کم قیمت آن را در طول زمان کاهش می‌دهد.

بالا نگه داشتن قیمت یک محصول تا زمانی ادامه می‌یابد که بازار تقاضا برای آن وجود داشته باشد و خریداران به مصرف آن رغبت نشان دهند، اما بعد از پایین آمدن میزان تقاضا، برند ریباک شروع به کم کردن قیمت محصول مورد نظر می‌کند و با این استراتژی هم سود لازم را از فروش محصول خود می‌برد و هم با دستکاری به‌موقع قیمت مصرف‌کنندگان این بازار را برای خود حفظ کرده است.

البته استراتژی دستکاری قیمت با ورود محصولات این برند به هند و تقاضای روزافزون برای آن‌ها تا حدی تغییر کرده است، به این صورت که در زمان ارائه یک محصول جدید، برند ریباک برای جذب مشتریان قیمت مقدماتی آن را پایین آورده و زمانی که محصول مورد نظر به محبوبیت لازم رسید، شروع به بالا بردن قیمت آن به سوی قیمتی طبیعی و مناسب می‌کند. البته لازم به ذکر است در هر دوی این استراتژی‌ها ریباک توانست موفقیت‌های چشم‌گیری در جذب مخاطبان و در دست گرفتن بازار به دست آورد.

 همگام با آژانس‌های تبلیغاتی

حضور آژانس‌های تبلیغاتی موفق نیز باعث پیشرفت برند ریباک و تبدیل شدن آن به نامی جهانی در سال‌های اخیر شده است. طی سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۷ ریباک با آژانس‌هایی مانند McGarry Bowen شهرتی جهانی کسب کرد و با شعارهای تبلیغاتی مانند «دو نفر برای هر کس» به تبلیغ یکی از کفش‌های خود پرداخت که بازخورد مناسبی داشت.

در سال ۲۰۰۹ نیز با همکاری با آژانس تبلیغاتی DDB جایگاه جهانی خود را بیشتر تثبیت کرد و خصوصا در زمینه ارائه محصولاتی مناسب با فیتنس و تناسب‌اندام بانوان وارد عمل شد. ضمن اینکه در سال‌های اخیر آژانس‌های بازاریابی متعددی برای تبلیغات منطقه‌ای ریباک پا به عرصه گذاشته‌اند و با توجه به مناطق مختلف و نیازها و علایق آن‌ها کار بازاریابی را برای این برند آغاز کرده‌اند و خصوصا در کشورهای آسیایی فعالیت قابل‌توجهی داشته‌اند.

 تنوع در روش

روش‌های تبلیغاتی که برند ریباک از آن‌ها برای معرفی محصولات خود استفاده می‌کند، بسیار متنوع هستند. از رسانه‌های چاپی مانند روزنامه و مجلات و پوسترهای تبلیغی گرفته تا رسانه‌های دیجیتالی دنیای امروز همه مورد استفاده این برند قرار گرفته‌اند. تبلیغات تلویزیونی این برند در هند بسیار جالب‌توجه است، ریباک برای معرفی محصولات خود از قهرمانان ورزشی شناخته‌شده استفاده می‌کند.

تبلیغات خلاقانه کفش نایک

یکی از مارک هایی که همیشه برای معرفی جدیدترن محصولات خود بهترین تبلیغات را ارائه می دهد، کفش نایک است. در تصویر پیش رو نایک مدل Shox را به مشتریان خود به شیوه خلاقانه ای معرفی کرده است.

در این طرح تبلیغات خلاقانه کفش نایک بیش از ۳۰ طرح اجرا شده است که در همه این طرح ها،زیبایی با عناصر، برجسته سازی،طرح رنگ و تایپو گرافی به طرزی هوشمندانه بکار گرفته شده است.

انقلاب در زیر سازی و حفاظت از ضربه در مدل Shox شعاریست که کفش نایک برای این مدل در نظر گرفته است و خود تصویر نیز گویای این شعار است، قدرت و دوام کفش در این تصویر موجب شده که درسطح زیرین زمین تکه های از سطح زمین متلاشی شود و این بزرگ نمایی در تصویر می تواند مخاطب را به ترغیب در خرید دعوت کند.

  • آژانس تبلیغاتی:US Sydney, استرالیا
  • کارگردان خلاقیت اجرایی: Josh Moore
  • کارگردان خلاقیت:Chad Mackenzie
  • مدیر هنری/کپی رایتر:Tim Chenery
  • انتشار:۲۰۱۱ آگوست

درباره نایک

شرکت NIKE که تلفظ آمریکایی آن نایکی می‌باشد و در زبان های غیر آمریکایی معمولا نایک رایج است، یک شرکت آمریکایی چند ملیتی می‌باشد که در زمینه طراحی، تولید، توسعه و عرضه محصولاتی نظیر کفش، البسه و پوشاک، لوازم و ابزار ورزشی به بازار جهانی فعالیت می‌کند. دفتر مرکزی این شرکت در شهر بیورتون ایالت اورگان واقع در شمال باختری ایالت متحده امریکا است.

با درآمدی بالغ بر ۲۴٫۱ بیلیون دلار در یک سال مالی سال ۲۰۱۲ و به کار گیری بیش از ۴۴۰۰۰ نیروی کار در سراسر دنیا، نایکی یکی از چند شرکت بزرگ در زمینه تولید کفش‌های ورزشی، البسه و پوشاک، لوازم و ابزار ورزشی محسوب می‌گردد.

ارزش این شرکت در سال ۲۰۱۰ به تنهایی بالغ بر ۱۰٫۷ بیلیون برآورد شده که این شرکت را در این سال برترین تولید کننده محصولات ورزشی نموده است.. شرکت نایکی در ابتدا با نام Blue Ribbon sports به معنای محصولات ورزشی روبان آبی در ۲۵ ژوئن سال ۱۹۶۴ توسط بیل بُوِرمن و فیل نایت آغاز به کار نمود و در ۳۰ می ۱۹۷۱ به صورت رسمی به نام NIKE تغییر نام داد.

 

تبلیغات صنعت کفش و استراتژی محتوا در صنعت کفش
تبلیغات صنعت کفش و استراتژی محتوا در صنعت کفش

 

فهرست مطالب استراتژی محتوا و تبلیغات صنعت کفش

مقدمه

تعریف

منظور از استراتژی محتوا چیست؟

استراتژی محتوا چه تفاوتی با بازاریابی محتوایی دارد؟

چرا باید استراتژی محتوا بنویسیم؟

داشتن استراتژی باعث می‌شود مسیر شما مشخص باشد

استراتژی محتوا چه مواردی را شامل می‌شود؟

روش های تولید محتوا

مراحل تدوین استراتژی محتوا

چشم انداز کلی، دلایل و اهداف تولید محتوا،

چرا کسب و کارها به استراتژی تولید محتوا نیاز دارند؟

مزایای طراحی استراتژی محتوا

اجزای استراتژی محتوا

مدل‌های استراتژی محتوا

اهداف، ماهیت، ساختار، گردش کار، حاکمیت

بیانیه اصلی استراتژی

نقشه اکوسیستم محتوا

مدل چرخه عمر محتوا

ماتریس محتوا

۶ دلیل تولید محتوا برای کفش برای فروشگاه‌های آنلاین

عکاسی تبلیغاتی کیف و کفش

نورپردازی در عکاسی صنعتی کیف و کفش

نورپردازی در عکاسی تبلیغاتی کیف و کفش

پس زمینه ها در عکاسی از کیف و کفش

پس زمینه های رنگی و تیره گزینه های خوبی برای عکسهای محصولات فروشگاهی نیست.

ایده پردازی عکسهای تبلیغاتی کیف و کفش

استفاده از مدل در عکاسی تبلیغاتی کیف و کفش

انتخاب زاویه و ترکیب مناسب محصولات کیف و کفش

برای مثال عکاسی صنعتی از کفش زنانه را در نظر بگیرید.

عکاسی ۳۶۰ درجه محصولات کیف و کفش

استفاده از فرمت راو برای عکاسی محصولات کیف و کفش

ادیت عکسهای تبلیغاتی کیف و کفش

نکات مهم را برای عکاسی تبلیغاتی کیف و کفش

تأثیر روانشناسی تبلیغات در صنعت کفش

نحوه انجام تبلیغات برای کفش و صنایع وابسته

طراحی سایت برای فروش وبازاریابی کفش

چاره‌جوئی بحران صنعت کفش ایران

حرکت کفش ملی از بازاریابی به سمت تبلیغات در گفت و گو با مجید نمکی نوش آبادی / صدای پایی از میان خاطره ها

چالش مدیران کفش ملی

جذب سهم ذهنی مناسب مخاطب درکفش ملی

جذب مخاطبان درکفش ملی

روابط عمومی درکفش ملی

آموزش فروشندگان درکفش ملی

تمرکزبرتجارت الکترونیک درکفش ملی

تبلیغات مناسب در کفش ملی

تاکید بر کیفیت درکفش ملی

نقشه راه کفش ملی

طرح تراکت تبلیغاتی کفش فروشی

ساخت تیزر کفش آداک

روش های تبلیغ برای جذب مشتری فروشگاه کیف و کفش

روش های تبلیغ اینترنتی برای جذب مشتری فروشگاه کیف و کفش

مرگ برندها در ایران

نساجی مازندران

فرصت های طلایی المپیک برای برندهای مشهور ورزشی

حضورچشمگیرسه برند معروف نایک، آدیداس و پوما در المپیک، سال ۲۰۱۲ لندن،

پوشاک، یکی از مسائل مهم در بازی های المپیک

آدیداس، حامی رسمی المپیک لندن

حضور نایک در المپیک لندن

پوما: سومین تولیدکننده پوشاک ورزشی المپیک لندن

علت محبوبیت کفش‌های اسکچرز در آسیا و دلایلی برای انتخاب آنها

علل محبوبیت کفش‌های اسکچرز در آسیا

دیگر علل جذابیت و محبوبیت کفش‌های اسکیچرز

ده شرکت / برند کفش برتر دنیا

مشتری مداری در شرکت اپل

مشتری مداری در شرکت کوکاکولا

مشتری مداری در شرکت کفش تامز

مشتری مداری در استارباکس

مشتری مداری در تسکو

کریس رونالدو یک جفت کفش را تبلیغ کرد

تبلیغات هوشمندانه به سبک برندهای کفش

۱۰ قرارداد تبلیغاتی گران قیمت کفش های بازیکنان فوتبال در سراسر جهان

افزایش فروش بیشتر محصولات ورزشی

نیمار و نایکی

وین رونی و نایکی

سرخیو آگوئرو و پوما

لیونل مسی و آدیداس

مسوت اوزیل و آدیداس

سسک فابرگاس و پوما

گرت بیل و آدیداس

ماریو بالوتلی و پوما

کریستیانو رونالدو و نایکی

دیوید بکهام و آدیداس

شعار تبلیغاتی عجیب اسکچرز!

تنوع محصولات در کنار دسته‌بندی دقیق آنها دراسکچرز

استفاده از شعارهای تبلیغاتی گوناگون دراسکچرز

استفاده از نام وجایگاه ورزشکاران در اسکچرز

اهمیت به رسانه های اجتماعی دربرند اسکچرز

شناخت درست و تقسیم‌بندی دایره مخاطبان دراسکچرز

ترفندهای بالیوودی ریباک

نایکی: یک داستان بفروشید

تاریخچه برند ریباک

اجرای راحت فیتنس با ریباک

دستکاری به‌موقع قیمت

شناخت درست و تقسیم‌بندی دایره مخاطبان دراسکچرز

همگام با آژانس‌های تبلیغاتی

تنوع در روش

راز موفقیت «پوما»؛ برترین برند محصولات ورزشی

نایکی در اینستاگرام

بزرگ‌ترین قراردادهای تبلیغاتی سلبریتی‌های جهان

برد پیت (Brad Pitt) برای شنل (Chanel)

آنجلینا جولی (Angelina Joli) برای لویی ویتون (Louis Vuitton)

جرد فوگل (Jared Fogle) برای ساب‌وی (Subway)

کاترین زیتاجونز (Catherine Zeta-Jones) برای تی‌موبایل (T-Mobile)

جی-‌زی (Jay-Z) برای سامسونگ

بیانسه ( Beyoncé) برای پپسی

فیفتی‌سنت برای ریباک (Reebok)

لبران جیمز (Lebron James برای نایک)

تایگر وودز (Tiger Woods) برای نایک)

دیوید بکام (David Beckham) برای آدیداس)

امضای ستارگان پای برند فیلا

بازسازی نام تجاری

برندی با امضای ستارگان

گسترش بازارهای جهانی

طراحی خلاق

معروف‌ترین مارک های کفش ورزشی کدام‌اند؟

چگونه می‌توان یک کفش را ارزیابی کرد؟

بررسی ۱۰ نمونه از موفق‌ترین و برترین برندهای اینستاگرام

چرا برترین برندهای اینستاگرام برای بازاریابی محصولات خود، از اینستاگرام استفاده می‌کنند؟

برند Nike؛ جلب احساسات و افزایش اعتماد به نفس کاربران

برند Starbucks؛ استفاده از محتوای تولید شده توسط کاربران

برند Asos؛ استفاده از طرفداران برند برای نمایش محصولات
۳ نکته مهم در مورد روش بازاریابی برند Asos:

برند Converse؛ انتشار تصاویر حاوی سبک زندگی مشتریان
۳ نکته مهم در مورد روش بازاریابی برند Converse:

برند Lacoste؛ ترکیب اصالت و استایل‌های مدرن در تولید محصولات

۳ نکته مهم در مورد روش بازاریابی برند Lacoste:

 

برای دانلود فایل استراتژی محتوا و تبلیغات صنعت کفش میتوانید بعد از پرداخت آنلاین بلافاصله دانلود کنید

 

 

 

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان فایلمَس بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 35,600 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فــایلـمَس سهم فروش دریافت کنید.

برای مشاهده لینک اشتراک گذاری مختص شما، ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید.

1629 نمایش
178,000 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود بلافاصله بعد از پرداخت
دانلود رایگان آپدیت های محصول
دسترسی مادام ‌العمر به فایل محصول
دریافت 10 الماس هدیه به ازای هر 10.000 تومان
6 ماه پشتیبانی رایـگان و تضمین شده
ارتباط مستقیم خریدار با فروشنده از طریق پشتیبانی محصول (تیکت)
مقاله پاورپوینت استراتژی محتوا و تبلیغات صنعت کفش با نگاه به بازار کفش ایران
امتیاز مشتریان: 5 از 1 رای
تعداد صفحات: 121 اسلاید
اندازه: 2.91 مگابایت
فرمت: PDF
زبان: فارسی
برگزارکننده: محرم غفاری
به روز شده در:
محرم غفاری فارغ التحصیل (POST DBA) پسادکترای حرفه ای از دانشگاه صنایع و معادن ایران __دکتری DBA (Doctorate of Business Administration) از دانشگاه خوارزمی تهران __ دکتری مدیریت استراتژیک DBA ازدانشگاه صنایع و معادن ایران __ مدرس دانشگاه: دانشگاه خوارزمی، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور __ مشاوره شغلی و تجاری (مدیران محترم شرکت ها، کارخانجات، شرکت های خدماتی، کسب و کارهای کوچک و بزرگ) __ مشاور پایان نامه و پژوهش های کاربردی، مدرس کار آفرینی __ مشاور اجرایی و مطالعه فنی راه اندازی کارخانجات __ مدرس کلاس های آموزش ضمن خدمت و توانمند سازی مدیران __ ایمیل: gaffarim3@yahoo.com - همراه: 09144067323 - 09142183819

به ازای هر فروش این محصول 35,600 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فــایلـمَس سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات محرم غفاری Other Products

پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت دوو (Daewoo)
محرم غفاری
محرم غفاری محرم غفاری فارغ التحصیل (POST DBA) پسادکترای حرفه ای از دانشگاه صنایع و معادن ایران __دکتری DBA (Doctorate of Business Administration) از دانشگاه خوارزمی تهران __ دکتری مدیریت استراتژیک DBA ازدانشگاه صنایع و معادن ایران __ مدرس دانشگاه: دانشگاه خوارزمی، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور __ مشاوره شغلی و تجاری (مدیران محترم شرکت ها، کارخانجات، شرکت های خدماتی، کسب و کارهای کوچک و بزرگ) __ مشاور پایان نامه و پژوهش های کاربردی، مدرس کار آفرینی __ مشاور اجرایی و مطالعه فنی راه اندازی کارخانجات __ مدرس کلاس های آموزش ضمن خدمت و توانمند سازی مدیران __ ایمیل: gaffarim3@yahoo.com - همراه: 09144067323 - 09142183819
پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت دوو (Daewoo) دوو مظهر ظهور و سقوط یک برند موفق شامل 155 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش   دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت دوو تاریخچه برند دوو شرکت لوازم خانگی “دوو” در سال 1967 توسط کیم وو چونگ در شهر سئول، کره جنوبی تأسیس شد. نام [...]
20 نمایش
5.0
250,000 تومان
پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کلگیت (برند موفق محصولات بهداشتی)
محرم غفاری
محرم غفاری محرم غفاری فارغ التحصیل (POST DBA) پسادکترای حرفه ای از دانشگاه صنایع و معادن ایران __دکتری DBA (Doctorate of Business Administration) از دانشگاه خوارزمی تهران __ دکتری مدیریت استراتژیک DBA ازدانشگاه صنایع و معادن ایران __ مدرس دانشگاه: دانشگاه خوارزمی، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور __ مشاوره شغلی و تجاری (مدیران محترم شرکت ها، کارخانجات، شرکت های خدماتی، کسب و کارهای کوچک و بزرگ) __ مشاور پایان نامه و پژوهش های کاربردی، مدرس کار آفرینی __ مشاور اجرایی و مطالعه فنی راه اندازی کارخانجات __ مدرس کلاس های آموزش ضمن خدمت و توانمند سازی مدیران __ ایمیل: gaffarim3@yahoo.com - همراه: 09144067323 - 09142183819
پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کلگیت برند موفق در زمینه تولید محصولات بهداشتی با رویکرد نوآوری و درک عمیق رفتار مصرف کننده شامل 185 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش   دانلود پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کلگیت استراتژی های بازاریابی Colgate-Palmolive ریشه در درک عمیق [...]
47 نمایش
5.0
280,000 تومان
پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کداک و شیوه مدیریتی آن
محرم غفاری
محرم غفاری محرم غفاری فارغ التحصیل (POST DBA) پسادکترای حرفه ای از دانشگاه صنایع و معادن ایران __دکتری DBA (Doctorate of Business Administration) از دانشگاه خوارزمی تهران __ دکتری مدیریت استراتژیک DBA ازدانشگاه صنایع و معادن ایران __ مدرس دانشگاه: دانشگاه خوارزمی، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور __ مشاوره شغلی و تجاری (مدیران محترم شرکت ها، کارخانجات، شرکت های خدماتی، کسب و کارهای کوچک و بزرگ) __ مشاور پایان نامه و پژوهش های کاربردی، مدرس کار آفرینی __ مشاور اجرایی و مطالعه فنی راه اندازی کارخانجات __ مدرس کلاس های آموزش ضمن خدمت و توانمند سازی مدیران __ ایمیل: gaffarim3@yahoo.com - همراه: 09144067323 - 09142183819
پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کداک و شیوه مدیریتی آن با رویکرد بازاریابی تهاجمی و دفاع از سهم بازار شامل 230 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش   دانلود پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کداک دراین فایل مطالب بازاریابی ،به صورت تحلیلی درارتباط با  برند کداک مورد بررسی [...]
98 نمایش
5.0
320,000 تومان
پاورپوینت تحلیل استراتژی و مدل کسب و کار شرکت کنتاکی
محرم غفاری
محرم غفاری محرم غفاری فارغ التحصیل (POST DBA) پسادکترای حرفه ای از دانشگاه صنایع و معادن ایران __دکتری DBA (Doctorate of Business Administration) از دانشگاه خوارزمی تهران __ دکتری مدیریت استراتژیک DBA ازدانشگاه صنایع و معادن ایران __ مدرس دانشگاه: دانشگاه خوارزمی، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور __ مشاوره شغلی و تجاری (مدیران محترم شرکت ها، کارخانجات، شرکت های خدماتی، کسب و کارهای کوچک و بزرگ) __ مشاور پایان نامه و پژوهش های کاربردی، مدرس کار آفرینی __ مشاور اجرایی و مطالعه فنی راه اندازی کارخانجات __ مدرس کلاس های آموزش ضمن خدمت و توانمند سازی مدیران __ ایمیل: gaffarim3@yahoo.com - همراه: 09144067323 - 09142183819
پاورپوینت تحلیل استراتژی و مدل کسب و کار شرکت کنتاکی KFC با رویکرد تمایز در بازاریابی شامل 129 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش   دانلود پاورپوینت استراتژی و مدل کسب و کار شرکت کنتاکی KFC یک برند برتر است اما رقبای بسیار قدرتمندی دارد. رقبای برتر این سرویس غذایی کوکووریکو، [...]
169 نمایش
5.0
179,000 تومان

محصولات مرتبط Related Products

فایل روش های افزایش فالور واقعی اینستاگرام
11% تخفیف
نمونه سوال . مقاله و .... Arya
نمونه سوال . مقاله و .... Arya دبیر
دانلود فایل روش های افزایش فالور واقعی اینستاگرام   روش های افزایش فالور واقعی اینستاگرام در این مقاله بهترین راههای افزایش فالور به شما عزیزان ارائه شده است راههایی که بدون مسدودی پیج باشد از قبیل انواع روشهای ارگانیک افزایش فالور و انواع روشهای تبلیغاتی که منجر به [...]
19 نمایش
5.0
24,900 تومان
دانلود فایل pdf خط تولید حلوا ارده
50% تخفیف
سعیده پناهی
سعیده پناهی
دانلود فایل pdf خط تولید حلوا ارده خط تولید حلوا ارده با شماتیک تولید شامل 3 صفحه پی دی اف
41 نمایش
5.0
44,000 تومان
دانلود فایل ساختار زمانی نرخ بهره
14% تخفیف
فروشگاه کلیک
فروشگاه کلیک
دانلود فایل ساختار زمانی نرخ بهره این فایل در 18 صفحه و اماده جهت ارائه در سمینار کلاسی دانشجویان رشته مدیریت مالی مقطع کارشناسی ارشد میباشد یک اسلاید نمونه و خلاصه ای ازسرفصل در زیر امده است ساختارزمانی نرخ بهره ساختار ریسک نرخ بهره نرخ بهره انواع نرخ بهره دیدگاه نرخ بهره [...]
73 نمایش
5.0
30,000 تومان
pdf معرفی و بررسی رشته مدیریت
فرهاد هاشمی
فرهاد هاشمی با کیفیت ترین جزوات مقطع کارشناسی رشتهٔ مدیریت
دانلود pdf معرفی و بررسی رشته مدیریت به صورت فایل پی دی اف 8 صفحه این فایل pdf به بررسی کاربردی رشتهٔ مدیریت در دنیای صنعت و تجارت میپردازد. 🔸🔸🔸 به صورت فایل پی دی اف 8 صفحه برای دانلود pdf بررسی و معرفی رشته مدیریت میتوانید بعد از پرداخت آنلاین بلافاصله دانلود کنید
113 نمایش
5.0
15,000 تومان
5721 شناسه محصول
1629 نمایش