شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

پاورپوینت کاربرد اینترنت اشیا در حوزه پزشکی، بهداشت و درمان پاورپوینت کاربرد اینترنت اشیا در حوزه پزشکی، بهداشت و درمان
پاورپوینت کاربرد اینترنت اشیا در حوزه پزشکی، بهداشت و درمان پاورپوینت کاربرد اینترنت اشیا در حوزه پزشکی، بهداشت و درمان

پاورپوینت کاربرد اینترنت اشیا در حوزه پزشکی، بهداشت و درمان

امتیاز مشتریان: 5.0 از 1 رای
2060 نمایش
42,000 تومان

پاورپوینت کاربرد اینترنت اشیا در حوزه پزشکی

و مروری بر تاثیر اینترنت اشیاء در حوزه بهداشت و درمان با رویکرد امنیت و بهبود زندگی بیماران

 

دانلود پاورپوینت کاربرد اینترنت اشیا در حوزه پزشکی

در این مطلب از وب سایت فایلمَس به ارائه پاورپوینت کاربرد اینترنت اشیا در حوزه پزشکی و مروری بر تاثیر اینترنت اشیاء در حوزه بهداشت و درمان با رویکرد امنیت و بهبود زندگی بیماران، می‌پردازیم که در قالب 95 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش به صورت جامع و کامل با فرمت pptx آماده شده، و هم اکنون در اختیار شما دوستان ارجمند قرار دارد.

اگر فایل pdf نیازتون هست به راحتی میتوانید از فایل پاورپوینت خروجی پی دی اف گرفته و از آن استفاده کنید.

 

پاورپوینت کاربرد اینترنت اشیا در حوزه پزشکی، بهداشت و درمان
پاورپوینت کاربرد اینترنت اشیا در حوزه پزشکی – فایلمس

 

توضیحات پاورپوینت کاربرد اینترنت اشیا در حوزه پزشکی

کاربردهای اینترنت اشیا در حوزه سلامت

اینترنت اشیاء از جمله فناوری های پرکاربردی است که در سال های آینده – بنا بر پیش بینی ها از سال ۲۰۲۰- از آن و تحولات ناشی از استفاده از این فناوری بیشتر خواهیم شنید. اگرچه اینترنت اشیاء در همه حوزه ها کاربردی است، اما می توان گفت یکی از حوزه های مهم و جذابی که می تواند سریعتر از سایر حوزه ها خود را با آن وفق دهد، حوزه سلامت است. در ادامه با کاربردهای اینترنت اشیاء در حوزه سلامت بیشتر آشنا می شویم:

1- تخت‌های هوشمند:

در بیمارستان‌ها تمامی تخت ها(موسوم به تخت های هوشمند) تحت نظارت قرار می گیرند و ۱۵ شاخصه بیماران توسط حسگرها و تجهیزات هوشمند بطور دایمی  بررسی می شود تا در صورت سلامت کامل؛ بیمار به سرعت ترخیص شده و بتوان از فضا و تجهیزات بصورت بهینه تری استفاده کرد که این عمل باعث صرفه‌جویی در وقت بیمارانی که در انتظار اورژانس ها هستند و نیاز فوری به آن دارند می‌شود.

2- مانیتورینگ از راه دور :

علایم مختلفی که پزشک در نظر دارد از راه دور بررسی شده و وضعیت بیمار به پزشک اطلاع داده می شود تا پزشک بتواند درمان‌های احتمالی را در نظر بگیرد؛ این مورد علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه و کاهش رفت و آمدها برای بیمارانی که در مناطق دور افتاده زندگی می کنند یا ناتوانی حرکتی دارند، می تواند بسیار مفید باشد.

3- مانیتورینگ مداوم قند خون و مقدار انسولین :

وسایل هوشمند در زمینه  بیماری‌های مربوط به دیابت که نیازمند نظارتی مداوم هستند  می تواند بسیار مفید باشد . دستگاه CGM وسیله‌ای است که با مانیتورینگ مداوم قند خون در فواصل منظم؛ سطح قند خون را بطور مداوم کنترل می کند؛ این سیستم در سال ۱۹۹۹ توسط سازمان غذا و داروی ایالات متحده تایید شد و در سال‌های اخیر CGM  های هوشمند وارد بازار شده‌اند.

CGM های هوشمند مانند Eversense و Freestyle Libre داده های مربوط به سطح قند خون را به برنامه‌ای در  iPhone ، Android یا Apple Watch ارسال می‌کنند تا آنها بتوانند با بررسی اطلاعات؛ تشخیص درستی دهند. برنامه FreeStyle LibreLink امکان نظارت از راه دور توسط مراقبین را نیز فراهم کرده است، که این مراقبت می‌تواند توسط والدین یا  فرزندان فرد بیمار دیابتی یا بستگان بیماران سالخورده باشد.

دستگاه هوشمند دیگری که در حال حاضر زندگی بیماران دیابتی را بهبود می بخشد قلم انسولین هوشمند است. قلم های انسولین هوشمند :

Gocap ; InPen  و Esysta این توانایی را دارند که به طور خودکار؛  زمان ، مقدار و نوع انسولین تزریق شده را با دوز ضبط کنند و نوع صحیح تزریق انسولین را در زمان مناسب توصیه کنند.

این دستگاه ها با یک برنامه تلفن هوشمند تعامل دارند که می تواند داده های طولانی مدت را ذخیره کند، به بیماران دیابتی کمک می کند که مقدار انسولین خود را محاسبه کنند و حتی (در مورد Gocap) به بیماران اجازه می دهد تا وعده های غذایی و قند خون خود را ضبط کنند ، تا ببینند چطور مواد غذایی و مصرف انسولین بر قند خون آنها تأثیر دارد.

4- اسپری متصل

بیماری  آسم نیز مانند دیابت  بیماری است که زندگی صدها میلیون نفر در سراسر جهان را تحت تأثیر قرار می‌دهد. به کمک فن آوری هوشمند وسیله ای ساخته شده که به افرادی که به این بیماری مبتلا هستند  کمک می کند تا آگاهی خود ازعلائم را افزایش داده و در جهت معالجه گام‌های موثری بردارند.

بزرگترین تولید کننده  این فن‌آوری هوشمند Propeller Health است که به جای تولید این  دستگاه بطورکامل، سنسوری را ایجاد کرده است که به یک بلوتوث متصل می شود. این سنسور در واقع به یک برنامه متصل شده و به افراد مبتلا به آسم و COPD (بیماری انسدادی مزمن ریوی، که شامل آمفیزم و برونشیت مزمن است) در تشخیص علایم و داروهای موثر کمک می کند.

5- معالجه ی سرطان:

در سال ۲۰۱۸ ، در یک گردهم آیی سالانه  داده های مربوط به ۳۵۷ بیمار که تحت درمان سرطان سر و گردن قرار گرفته بودند، ارائه شد. در این نمونه از مقیاس وزنی با بلوتوث و دکمه فشارخون به همراه یک برنامه ردیابی علائم استفاده شد تا به روز رسانی‌های لازم برای پزشکان بیماران درمورد علائم و پاسخ به درمان در هر روز هفته را انجام دهد.

بیمارانی که از این سیستم نظارت هوشمند استفاده کردند در مقایسه با بیمارانی که با ویزیت پزشک بصورت منظم و هفتگی  کنترل می شدند (بدون نظارت اضافی) مقایسه شدند و نتیجه نشان داد که این ۳۵۷ بیمار،  بهبود بهتری را درارتباط با درمان این بیماری تجربه کردند.

بروس ا. جانسون ، رئیس ASCO (انجمن انکولوژی بالینی آمریکا)، گفته است که این فناوری هوشمند “به ساده سازی مراقبت از بیماران و ارائه دهندگان مراقبت از آنها کمک کرده است تا با شناسایی سریع  عوارض جانبی در حال ظهور بتوانند آنها را کنترل کرده و درمان بیمار را براحتی پیش ببرند.”

6- سنسورهای خوراکی:

Proteus Digital Health و حسگرهای قابل هضم آن نمونه دیگری از چگونگی نظارت بر داروهای هوشمند هستند. براساس مطالعه سازمان بهداشت جهانی در سال ۲۰۰۳ ، ۵۰٪ از داروها به صورت مستقیم مصرف نمی شوند.

سیستم پروتئوس در جهت کاهش این رقم تلاش می کند؛ این شرکت قرص‌هایی را ایجاد کرده است که در معده حل می شوند و یک سیگنال کوچک تولید می کنند، این سیگنال‌ها توسط یک سنسور روی بدن جمع می شود. سپس داده‌ها به یک برنامه تلفن هوشمند منتقل می‌شوند و تأیید می‌کنند که بیمار داروهای خود را طبق دستورالعمل مصرف کرده است یا نه؟!

این سیستم تابه حال برای بیماری‌هایی نظیر فشارخون کنترل نشده، دیابت نوع ۲ و داروهای اعصاب استفاده شده است

در اواخر سال ۲۰۱۷ ، ABILIFY MYCITE – یک داروی ضد روان پریشی ساخته شده توسط شرکت داروسازی Proteus و Otsuka – به اولین داروی مورد تأیید FDA با سیستم ردیابی دیجیتال تبدیل شد. بطور کلی این سنسورها می‌توانند به ردیابی و بهبود چگونگی مصرف دارو توسط بیماران کمک کنند و همچنین امکان گفتگویی آگاهانه تر با پزشک را فراهم می‌کنند .

7- لنزهای تماسی متصل :

لنزهای تماسی هوشمند پزشکی یک برنامه بسیار کاربردی  از اینترنت اشیاء در زمینه مراقبت‌های بهداشتی است.

در سال ۲۰۱۴ ، Google Life Science (که اکنون با عنوان Verily ، یک شرکت تابعه شرکت مادر Google Alphabet شناخته می‌شود) اعلام کرد که می‌تواند یک لنز تماسی هوشمند تولید کند که بتواند گلوکز اشکی را اندازه گیری کند و یک سیستم هشدار اولیه برای افراد دیابتی فراهم می کند تا هنگامی که  سطح گلوکز خون آنها از آستانه مشخصی کمتر یا بیشتر شپ به بیمار هشدار دهند.

با وجود اینکه این پروژه شک و تردید زیادی را از طرف محققانی به وجود آورد که معتقد بودند ایده اندازه گیری قند خون از طریق اشک از نظر علمی صحیح نبوده است Verily در نهایت درستی این ادعا را ثابت کرد.

همچنین  کاربردهای پزشکی دیگری نیز  برای لنزهای تماسی هوشمند مطرح است که ممکن است مفید تر و موفق تر باشند اما هنوز در دست بررسی هستند بطور مثال : میتوان از آن در  درمان presbyopia (بینایی طولانی ناشی از بین رفتن خاصیت ارتجاعی در لنز چشم) و بهبود عمل جراحی آب مروارید است.

شرکت سوئیسی Sensimed همچنین یک لنز تماسی هوشمند به نام Triggerfish ایجاد کرده است که بطور خودکار تغییرات در ابعاد چشم را که می تواند منجر به گلوکوم شود را  ثبت می کند.

برای اولین بار در سال ۲۰۱۰ ، Triggerfish تأیید شده ، و در سپتامبر ۲۰۱۸ برای فروش در ژاپن تصویب شد.

8- آزمایش انعقاد

در سال ۲۰۱۶ ، Roche یک سیستم انعقادی با بلوتوث را راه‌اندازی کرد که به بیماران اجازه می دهد تا سرعت لخته شدن خون خود را بررسی کنند. این اولین وسیله‌ای در نوع خود برای بیماران ضد انعقادی است که با آزمایشاتش  به بیماران کمک می‌کند در محدوده درمانی خود بمانند و خطر سکته مغزی یا خونریزی را کاهش می‌دهد.

توانایی انتقال نتایج به ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی به معنی مراجعه کمتر به درمانگاه است. این دستگاه همچنین به بیماران اجازه می‌دهد تا نظراتشان را به نتایج  اضافه کنند، همچنین به آنها آزمایش را نیز یادآوری می‌کند.

هرچند که همچنان نگرانی‌های بسیاری در ارتباط با مراقب‌های بهداشتی به این شکل وجود دارد با این حال جایگاه اینترنت اشیا در حوزه سلامت و مراقبت‌های بهداشتی رو به فزونی است.

6 کاربرد جالب اینترنت اشیا در بهداشت و درمان

با ظهور اینترنت اشیا (IoT) شاهد پیشرفت‌های هیجان‌انگیزی در قرن 21 خواهیم بود. اگرچه اغلب IoT با تولیدات، انبارداری و کارخانجات هوشمند آینده مرتبط است، اما تنها به این موارد محدود نمی‌شود و شاهد پیشرفت‌های قابل توجهی در بخش‌های بهداشتی و درمانی نیز هستیم که شامل موارد زیر می‌شود:

1.    کاهش زمان‌های انتظار اتاق اورژانس

به عنوان کسی که از اتاق اورژانس بازدید می‌کند بعضی موارد در آن خسته کننده است. در نتیجه به غیر از هزینه‌های پزشکی ، ممیزی‌های اتاق اورژانس گاهی اوقات ممکن است ساعت‌ها طول بکشد.
به لطف برخی از اختراعات اخیر و IoT، یک بیمارستان به اسم Mt. Sinai به عنوان مرکز پزشکی شهر نیویورک – به طور مؤثری برای 50٪ از بیماران اتاق اورژانس که نیاز به مراقبت‌های سرپایی دارند، زمان انتظار را کاهش داده است.
این یک سیستم بسیار مؤثر است که برخی از کاربردهای نوآورانه و جالب IoT را برجسته می‌کند.

2.    سلامت از راه دور و نظارت

در برخی از موارد، بیماران حتی نیازی نیست حضور فیزیکی در اتاق اورژانس یا بیمارستان داشته باشند. یکی از واضح‌ترین و محبوب‌ترین برنامه‌های مراقبت‌های بهداشتی و IoT نظارت از راه دور است – گاهی اوقات به عنوان telehealth شناخته می‌شود.

این امر نه تنها هزینه‌ها را به حداقل می‌رساند و نیاز به حضور فیزیکی را از بین می‌برد، بلکه به بهبود کیفیت زندگی بیمار نیز کمک می‌کند تا از دردسرهای رفت و آمد کاسته شود. که می‌تواند برای بیماری که برای تحرک محدودیت دارد و یا از حمل و نقل عمومی استفاده می‌کند بسیار مؤثر واقع شود.

3.    اطمینان از دسترسی و قابلیت دسترسی سخت‌افزارهای بحرانی

بیمارستان‌های مدرن نیاز به عملکرد نرم‌افزاری و سخت‌افزاری نسل بعدی دارند – بعضی از آنها حتی برای حفظ و بقا زندگی انسان مورد استفاده قرار می‌گیرند. همانند تمام دستگاه‌های الکترونیکی، این تجهیزات مستعد خطرات متعددی از قطع برق تا خرابی سیستم – می‌تواند منجر به زندگی یا مرگ افراد شود.

یک راه‌حل جدید IOT از Philips، به نام e-Alert، وجود دارد که هدف آن حل این مشکل است. به جای اینکه منتظر باشند تا یک دستگاه خراب شود، سیستم جدید فیلیپس، عملاً نظارت بر سخت‌افزارهای پزشکی را برآورده می‌کند و در صورتی که مشکلی وجود داشته باشد، به کارمندان بیمارستان هشدار می‌دهد.

4.    پیگردی کارکنان، بیماران و موجودی

همیشه ایمنی بیشترین نگرانی هر بیمارستان یا مرکز پزشکی است. بدون قابلیت پیگیری اموال، کارمندان، بیماران و سخت‌افزار – در تمام ساختمان، حفظ بیشترین میزان امنیت سخت است.
این کاری است که به آسانی در مؤسسات کوچکتر انجام می‌شود، اما در مورد ساختارهای چندگانه و دانشگاه‌ها و نیز هزاران بیمار و کارکنان به چه شکل است؟
بسیاری از آنها با سیستم‌های IoT و سیستم‌های مکانی واقعی در حال تغییر هستند تا ردیابی اموال را تسهیل کنند که نه تنها روش ارزانی برای نظارت بر فعالیت‌های روزمره در یک محیط بیمارستان است بلکه بسیار مؤثر و پیشرفته می‌باشد.

5.    مدیریت پیشرفته دارو

یکی از پیشرفت‌های جالب و جدید در زمینه مراقبت‌های بهداشتی و IoT در زمینه داروهای تجویزی است. به نظر می‌رسد این یک کار علمی تخیلی باشد – اما قرص‌هایی حاوی سنسورهای میکروسکوپی که به اندازه دانه برنج هستند می‌توانند یک سیگنال را به یک دستگاه خارجی ارسال کنند که معمولاً به عنوان یک پیج بر روی بدن، برای اطمینان از دوز مناسب بکار می‌روند. بیماران همچنین از طریق اپلیکیشن های گوشی هوشمند می‌توانند به اطلاعات برای ردیابی عملکرد شخصی و بهبود عادات خود دستیابی پیدا کنند.

6.    مقابله با بیماری‌های مزمن

نرم‌افزارهایی مانند Fitbit از IoT برای نظارت بر سلامت شخصی استفاده می‌کنند – این اطلاعات را می‌توان با یک دکتر به اشتراک گذاشت تا مسائل تکراری را حل کند. یک شرکت به نام Health Net Connect به تازگی یک برنامه برای مدیریت افراد دیابتی با هدف بهبود درمان بالینی و کاهش هزینه‌های پزشکی برای بیماران ایجاد کرده است که به نتایج جالبی رسیده است.

پاورپوینت کاربرد اینترنت اشیا در حوزه پزشکی و سلامت
پاورپوینت کاربرد اینترنت اشیا در حوزه پزشکی و سلامت

 

فهرست پاورپوینت کاربرد اینترنت اشیا در حوزه پزشکی

  • کاربرد اینترنت اشیاء دربهداشت ودرمان
  • کاربردهاي اینترنت اشیا در حوزه ي سلامت
  • پایش از راه دور
  • خدمات زندگی مستقل
  • زنجیره تامین و تولید
  • کارآزمایی هاي بالینی
  • دسته بندي کاربردهاي اینترنت اشیا در حوزه ي سلامت با توجه به بازیگران مرتبط
  • کاربردهای IoT در حوزه سلامت
  • تخت‌های هوشمند
  • مانیتورینگ از راه دور
  • مانیتورینگ مداوم قند خون و مقدار انسولین
  • اسپری متصل
  • معالجه ی سرطان
  • مزایای اصلی اینترنت اشیاء که سازمان‌های بهداشتی می‌توانند از آن بهره‌مند شوند
  • 6 کاربرد جالب اینترنت اشیا در بهداشت و درمان
  • پایش شاخصه‌های بیومتریک و اینترنت اشیا ; عصری نوین در صنعت سلامت دیجیتال
  • پایش شاخصه‌های بیومتریک چیست؟
  • دورانی تازه از پایش بیومتریک
  • کاربرددرمسابقات خودرویی
  • پایش بیومتریک در مقابل گجت های پوشیدنی
  • کنترل بیماری هاو نارسایی قلبی
  • امنیت دیجیتال و Ransomware
  • کلان داده‌ها
  • مراقبت بلندمدت (LTC)
  • امنیت در ارسال پیام
  • مزایای واقعی VR در بهداشت و درمان
  • IoT در بهداشت و درمان
  • راهکارهای مبتنی بر رایانش ابری (Cloud-Based Solutions) و توان بالقوه‌ی آن‌ها
  • آینده دستگاه‌های هوشمند با قابلیت پردازش زبان طبیعی (محاوره‌ای)
  • قابلیت و توانمندی ادراک گفتار
  • محبوبیت کنترل رفتار دربازارهای مصرف
  • دستیارهای صوتی
  • کاربرد پزشکی ونظارت برسلامت
  • ادراک احساس
  • 3 مورد از ارزشمندترین کاربردهای هوش مصنوعی در مراقبت‌های بهداشتی
  • ربات دستیار برای جراحی : ارزش تخمینی 40 میلیارد دلار
  • دستیاران پرستاری مجازی: ارزش تخمینی 20 میلیارد دلار
  • کمک‌های عملیاتی اداری: ارزش تخمینی 18 میلیارد دلار
  • اپلیکیشن تشخیص بیماری مالاریا در گوشی های هوشمند
  • آزمایش های تشخیص سریع مالاریا
  • قابل استفاده درموبایل
  • اینترنت اشیا و بیمارستان‌ هوشمند
  • بهبودچشمگیردر زندگی روزانه
  • تجربه های جدید بیماران
  • علایم حیاتی
  • اتاق های بیمارستان
  • پرداخت هزینه
  • تجهیزات درمانی IOT و مراقبت های پزشکی
  • اهمیت امنیت داده ها در مراقبت های پزشکی IoT
  • ادغام IT و حفاظت از اطلاعات
  • معرفی سه اپلیکیشن در حوزه ی مراقبت های پزشکی IoT
  • سرویس های تجویز دارو شرکت فیلیپس
  • افزایش تعداد بیمارستان های هوشمند تا سال 2020
  • نقش کلان داده ها در انقلاب صنعتی
  • 4 نوع آوری که بیمارستان ها را در آینده تحت تاثیر قرار خواهند داد:
  • حسگرهاي اینترنت اشیا در حوزه سلامت
  • بازار اینترنت اشیا در حوزه سلامت و آینده آن
  • بازار کلی اینترنت اشیا در حوزه سلامت
  • بازار جامه هاي هوشمند و ساعتهاي هوشمند
  • بازار سلامت همراه
  • محبوب ترین اپلیکیشنهاي حوزه ي سلامت – تناسب اندام
  • شرکتهاي برتر در حوزه ي سلامت همراه
  • مقایسه برترین شرکتهاي ارائه کننده خدمات پزشکی و سلامت از راه دور
  • شرکتهاي برتر در حوزه ي بهبود خدمات بیمارستانی
  • برخی شرکتهاي حوزه ي حسگرهاي زیست سنجشی
  • شرکتهاي برتر مخابراتی در بازار سلامت همراه
  • سایرخدمات شرکت Vodafone
  • برخی شرکتهاي برتر مخابراتی در حوزه سلامت همراه
  • محصولات، خدمات و پروژه هاي اینترنت اشیا در حوزه سلامت
  • چالشهاي تحقق اینترنت اشیا در حوزه سلامت
  • بررسی چالشها از نگاه پزشکان
  • بررسی چالشها از منظر فناوري
  • امنیت اینترنت اشیا
  • تمامی دستگاههاي پزشکی با خود مقداري از خطر را به همراه دارند.
  • خطرات امنیتی دستگاه های پزشکی
  • اینترنت اشیا در ایران (حوزه سلامت)
  • راهبردهاي سلامت الکترونیک در کشورهاي مختلف
  • مقایسه ي فرایند پیاده سازي سلامت الکترونیک
  • محصولات حوزه ي سلامت هوشمند در ایران

 

برای دانلود پاورپوینت کاربرد اینترنت اشیا در حوزه پزشکی و سلامت میتوانید بعد از پرداخت آنلاین بلافاصله دانلود کنید

 

 

 

    1. سلام و درود
      کاربر گرامی احتراما فایل از لحاظ فونت مشکلی ندارد اگر تو سیستم شما ناخوانا هست به این دلیله که فونت رو تو سیستمتون نصب ندارید. به هر حال شما میتوانید تیکت ارسال کنید تا به مشکلتون رسیدگی بشه و با فونت مد نظر شما تنظیم و مجدد فایل براتون ارسال شود.

درباره پشتیبانی محصول

کلیه محصولات پیش از انتشار توسط کارشناسان فایلمَس بررسی می شود اگر قبل از خرید سؤالی دارید می توانید در قسمت دیدگاه ها مطرح کنید اما اگر بعد از خرید محصول خریداری شده لینک دانلودش خراب است یا به هر پشتیبانی دیگری در مورد این محصول نیاز دارید از طریق تیکت با فروشنده این محصول می توانید در میان بگذارید،اگر با اشتراک ویژه این فایل را خریداری کردید، از طریق پنل کاربری تیکت ارسال بفرمایید.

روشهای پشتیبانی

جهت ارسال تیکت جدید باید وارد حساب کاربری خود شوید.

به ازای هر فروش این محصول 8,400 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فــایلـمَس سهم فروش دریافت کنید.

برای مشاهده لینک اشتراک گذاری مختص شما، ابتدا باید وارد حساب کاربری خود شوید.

2060 نمایش
42,000 تومان
مزایای شما از این خرید:
دانلود بلافاصله بعد از پرداخت
دانلود رایگان آپدیت های محصول
دسترسی مادام ‌العمر به فایل محصول
دریافت 10 الماس هدیه به ازای هر 10.000 تومان
6 ماه پشتیبانی رایـگان و تضمین شده
ارتباط مستقیم خریدار با فروشنده از طریق پشتیبانی محصول (تیکت)
پاورپوینت کاربرد اینترنت اشیا در حوزه پزشکی، بهداشت و درمان
امتیاز مشتریان: 5 از 1 رای
شامل: 95 اسلاید
اندازه: 2.05 مگابایت
فرمت: ppt
زبان: فارسی
استپ: پاورپوینت قابل ویرایش
برگزارکننده: محرم غفاری
به روز شده در:
محرم غفاری فارغ التحصیل (POST DBA) پسادکترای حرفه ای از دانشگاه صنایع و معادن ایران __دکتری DBA (Doctorate of Business Administration) از دانشگاه خوارزمی تهران __ دکتری مدیریت استراتژیک DBA ازدانشگاه صنایع و معادن ایران __ مدرس دانشگاه: دانشگاه خوارزمی، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور __ مشاوره شغلی و تجاری (مدیران محترم شرکت ها، کارخانجات، شرکت های خدماتی، کسب و کارهای کوچک و بزرگ) __ مشاور پایان نامه و پژوهش های کاربردی، مدرس کار آفرینی __ مشاور اجرایی و مطالعه فنی راه اندازی کارخانجات __ مدرس کلاس های آموزش ضمن خدمت و توانمند سازی مدیران __ ایمیل: gaffarim3@yahoo.com - همراه: 09144067323 - 09142183819

به ازای هر فروش این محصول 8,400 تومان کسب درآمد کنید.

لینک زیر را به اشتراک بذارید و از فــایلـمَس سهم فروش دریافت کنید.

سایر محصولات محرم غفاری Other Products

پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت دوو (Daewoo)
محرم غفاری
محرم غفاری محرم غفاری فارغ التحصیل (POST DBA) پسادکترای حرفه ای از دانشگاه صنایع و معادن ایران __دکتری DBA (Doctorate of Business Administration) از دانشگاه خوارزمی تهران __ دکتری مدیریت استراتژیک DBA ازدانشگاه صنایع و معادن ایران __ مدرس دانشگاه: دانشگاه خوارزمی، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور __ مشاوره شغلی و تجاری (مدیران محترم شرکت ها، کارخانجات، شرکت های خدماتی، کسب و کارهای کوچک و بزرگ) __ مشاور پایان نامه و پژوهش های کاربردی، مدرس کار آفرینی __ مشاور اجرایی و مطالعه فنی راه اندازی کارخانجات __ مدرس کلاس های آموزش ضمن خدمت و توانمند سازی مدیران __ ایمیل: gaffarim3@yahoo.com - همراه: 09144067323 - 09142183819
پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت دوو (Daewoo) دوو مظهر ظهور و سقوط یک برند موفق شامل 155 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش   دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت دوو تاریخچه برند دوو شرکت لوازم خانگی “دوو” در سال 1967 توسط کیم وو چونگ در شهر سئول، کره جنوبی تأسیس شد. نام [...]
53 نمایش
5.0
250,000 تومان
پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کلگیت (برند موفق محصولات بهداشتی)
محرم غفاری
محرم غفاری محرم غفاری فارغ التحصیل (POST DBA) پسادکترای حرفه ای از دانشگاه صنایع و معادن ایران __دکتری DBA (Doctorate of Business Administration) از دانشگاه خوارزمی تهران __ دکتری مدیریت استراتژیک DBA ازدانشگاه صنایع و معادن ایران __ مدرس دانشگاه: دانشگاه خوارزمی، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور __ مشاوره شغلی و تجاری (مدیران محترم شرکت ها، کارخانجات، شرکت های خدماتی، کسب و کارهای کوچک و بزرگ) __ مشاور پایان نامه و پژوهش های کاربردی، مدرس کار آفرینی __ مشاور اجرایی و مطالعه فنی راه اندازی کارخانجات __ مدرس کلاس های آموزش ضمن خدمت و توانمند سازی مدیران __ ایمیل: gaffarim3@yahoo.com - همراه: 09144067323 - 09142183819
پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کلگیت برند موفق در زمینه تولید محصولات بهداشتی با رویکرد نوآوری و درک عمیق رفتار مصرف کننده شامل 185 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش   دانلود پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کلگیت استراتژی های بازاریابی Colgate-Palmolive ریشه در درک عمیق [...]
71 نمایش
5.0
280,000 تومان
پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کداک و شیوه مدیریتی آن
محرم غفاری
محرم غفاری محرم غفاری فارغ التحصیل (POST DBA) پسادکترای حرفه ای از دانشگاه صنایع و معادن ایران __دکتری DBA (Doctorate of Business Administration) از دانشگاه خوارزمی تهران __ دکتری مدیریت استراتژیک DBA ازدانشگاه صنایع و معادن ایران __ مدرس دانشگاه: دانشگاه خوارزمی، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور __ مشاوره شغلی و تجاری (مدیران محترم شرکت ها، کارخانجات، شرکت های خدماتی، کسب و کارهای کوچک و بزرگ) __ مشاور پایان نامه و پژوهش های کاربردی، مدرس کار آفرینی __ مشاور اجرایی و مطالعه فنی راه اندازی کارخانجات __ مدرس کلاس های آموزش ضمن خدمت و توانمند سازی مدیران __ ایمیل: gaffarim3@yahoo.com - همراه: 09144067323 - 09142183819
پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کداک و شیوه مدیریتی آن با رویکرد بازاریابی تهاجمی و دفاع از سهم بازار شامل 230 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش   دانلود پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کداک دراین فایل مطالب بازاریابی ،به صورت تحلیلی درارتباط با  برند کداک مورد بررسی [...]
115 نمایش
5.0
320,000 تومان
پاورپوینت تحلیل استراتژی و مدل کسب و کار شرکت کنتاکی
محرم غفاری
محرم غفاری محرم غفاری فارغ التحصیل (POST DBA) پسادکترای حرفه ای از دانشگاه صنایع و معادن ایران __دکتری DBA (Doctorate of Business Administration) از دانشگاه خوارزمی تهران __ دکتری مدیریت استراتژیک DBA ازدانشگاه صنایع و معادن ایران __ مدرس دانشگاه: دانشگاه خوارزمی، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور __ مشاوره شغلی و تجاری (مدیران محترم شرکت ها، کارخانجات، شرکت های خدماتی، کسب و کارهای کوچک و بزرگ) __ مشاور پایان نامه و پژوهش های کاربردی، مدرس کار آفرینی __ مشاور اجرایی و مطالعه فنی راه اندازی کارخانجات __ مدرس کلاس های آموزش ضمن خدمت و توانمند سازی مدیران __ ایمیل: gaffarim3@yahoo.com - همراه: 09144067323 - 09142183819
پاورپوینت تحلیل استراتژی و مدل کسب و کار شرکت کنتاکی KFC با رویکرد تمایز در بازاریابی شامل 129 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش   دانلود پاورپوینت استراتژی و مدل کسب و کار شرکت کنتاکی KFC یک برند برتر است اما رقبای بسیار قدرتمندی دارد. رقبای برتر این سرویس غذایی کوکووریکو، [...]
190 نمایش
5.0
179,000 تومان

محصولات مرتبط Related Products

پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت دوو (Daewoo)
محرم غفاری
محرم غفاری محرم غفاری فارغ التحصیل (POST DBA) پسادکترای حرفه ای از دانشگاه صنایع و معادن ایران __دکتری DBA (Doctorate of Business Administration) از دانشگاه خوارزمی تهران __ دکتری مدیریت استراتژیک DBA ازدانشگاه صنایع و معادن ایران __ مدرس دانشگاه: دانشگاه خوارزمی، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور __ مشاوره شغلی و تجاری (مدیران محترم شرکت ها، کارخانجات، شرکت های خدماتی، کسب و کارهای کوچک و بزرگ) __ مشاور پایان نامه و پژوهش های کاربردی، مدرس کار آفرینی __ مشاور اجرایی و مطالعه فنی راه اندازی کارخانجات __ مدرس کلاس های آموزش ضمن خدمت و توانمند سازی مدیران __ ایمیل: gaffarim3@yahoo.com - همراه: 09144067323 - 09142183819
پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت دوو (Daewoo) دوو مظهر ظهور و سقوط یک برند موفق شامل 155 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش   دانلود پاورپوینت مدیریت استراتژیک شرکت دوو تاریخچه برند دوو شرکت لوازم خانگی “دوو” در سال 1967 توسط کیم وو چونگ در شهر سئول، کره جنوبی تأسیس شد. نام [...]
53 نمایش
5.0
250,000 تومان
پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کلگیت (برند موفق محصولات بهداشتی)
محرم غفاری
محرم غفاری محرم غفاری فارغ التحصیل (POST DBA) پسادکترای حرفه ای از دانشگاه صنایع و معادن ایران __دکتری DBA (Doctorate of Business Administration) از دانشگاه خوارزمی تهران __ دکتری مدیریت استراتژیک DBA ازدانشگاه صنایع و معادن ایران __ مدرس دانشگاه: دانشگاه خوارزمی، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور __ مشاوره شغلی و تجاری (مدیران محترم شرکت ها، کارخانجات، شرکت های خدماتی، کسب و کارهای کوچک و بزرگ) __ مشاور پایان نامه و پژوهش های کاربردی، مدرس کار آفرینی __ مشاور اجرایی و مطالعه فنی راه اندازی کارخانجات __ مدرس کلاس های آموزش ضمن خدمت و توانمند سازی مدیران __ ایمیل: gaffarim3@yahoo.com - همراه: 09144067323 - 09142183819
پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کلگیت برند موفق در زمینه تولید محصولات بهداشتی با رویکرد نوآوری و درک عمیق رفتار مصرف کننده شامل 185 اسلاید پاورپوینت قابل ویرایش   دانلود پاورپوینت استراتژی بازاریابی شرکت کلگیت استراتژی های بازاریابی Colgate-Palmolive ریشه در درک عمیق [...]
71 نمایش
5.0
280,000 تومان
پاورپوینت بیماری پارکینسون
جواد روغنی اسفینائی
جواد روغنی اسفینائی
دانلود پاورپوینت بیماری پارکینسون فایل پاورپوینت آماده دارای 105 اسلاید علمی می باشد که قابلیت ویرایش هم دارد توضیحات پاورپوینت بیماری پارکینسون پارکینسون چیست؟ بیماری پارکینسون (PD) یک اختلال عصبی است که به طور عمده بر نورون های تولید کننده دوپامین [...]
113 نمایش
5.0
30,000 تومان
پاورپوینت قاتلین دیابت
جواد روغنی اسفینائی
جواد روغنی اسفینائی
دانلود پاورپوینت قاتلین دیابت پاورپوینت آماده دارای 123 اسلاید علمی می باشد و دارای قابلیت ویرایش می باشد. فهرست پاورپوینت قاتلین دیابت دیابت چیست؟ انواع دیابت دیابت نوع یک دیابت بارداری دیابت کنترل نشده دیابت نوع دو چه مشکلاتی برای بدن ایجاد می‌کند؟ آیا از تاثیر دیابت بر [...]
104 نمایش
5.0
35,000 تومان
6072 شناسه محصول
2060 نمایش