شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

سورس اپ چیست؟
شناسه پست: 16992
بازدید: 674

سورس اپ چیست؟ امروزه در دنیای برنامه نویسی خیلی از افراد قصد دارند فعالیت خود را در زمینه برنامه نویسی موبایل شروع کنند! اما سوالی اصلی اینه که زمان برای شما خیلی مهم است، مثلأ اگر برای هر موضوعی یک پروژه آماده وجود داشته باشد کار شما بسیار آسان و با سرعت بیشتری انجام میشود.

سورس اپ چیست؟ + معرفی مجموعه 30 سورس اپلیکیشن

 

سورس اپ چیست؟

مجموعه سورس اَپ دارای سورس کدهای آماده در دسته بندی های مختلف بوده که شما با دریافت سورس اَپ می‌توانید به سورس کد های آماده بیشماری دسترسی داشته باشید و در انجام پروژه های خود سرعت و کیفیت لازم را اضافه نمایید.

 

دانلود سورس آماده اپلیکیشن برای اندروید و آیفون

 

سورس کد های موجود

در مجموعه سورس اَپ برای شما سورس کد های محبوب و پرطرفدار را قرار داده‌ایم، همچنین شما با دریافت سورس اَپ می‌توانید اپلیکیشن هایی مانند دیجی کالا، آپارات، فیلیمو، یوتیوب، بازی ها و … را در کمترین زمان ممکن بسازید.

 

نرم افزار های مورد نیاز

تمامی سورس کدهای موجود در سورس اپ با 2 نرم افزار محبوب استودیو برای اندروید و نرم افزار ایکس کده برای آیفون طراحی شده‌اند، لازم به ذکر است که شما حتمأ نیازی نیست که برنامه نویسی بلد باشید چرا؟ چون که در سورس کدهای سورس اپ فایل راهنمای قدم به قدم تا اجرای پروژه قرار دارد که در کمترین زمان ممکن شما می‌توانید پروژه بزرگی مانند اپلیکیشن فروشگاهی اختصاصی اجرا کنید.

 

نسخه های سورس اَپ

نسخه های بیشتری قرار است در آپدیت های بعدی منتشر شود، تنها حمایتی که شما کاربران محترم می‌توانید انجام دهید دریافت نسخه های سورس اپ هست، در نسخه اول مجموعه 30 سورس کد را در دسته بندی های متنوع قرار داده ایم که از طریق این لینک می توانید آخرین نسخه مجموعه 30 سورس آماده اپلیکیشن برای اندروید و آیفون را دریافت کنید.

 

پشتیبانی قوی سورس اَپ

مشتریان ما در اولویت قرار دارند، افرادی که مجموعه سورس اَپ را تهیه کنند پشتیبانی 24 ساعته مانند تلفنی، تیکت و واتس اپ شامل آن ها می‌شود، ما همواره تلاش میکنیم تا رضایت شما کاربر محترم را جلب نماییم.

 

کلام آخر

در این مطلب گفتیم که سورس اپ چیست؟ ، با سورس کدهای آماده چه اپلیکیشن هایی میتوان ساخت و همچنین مجموعه 30 سورس اپ را معرفی کردیم که میتوانید با کمک آنها پروژه های خود را در کمترین زمان و با بهترین کیفیت انجام دهید. امیدواریم که این مطلب براتون مفید بوده باشه و اگر سوال یا نظری هم داشتید میتونید از بخش دیدگاه ها برامون ارسال کنید.