شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی فایل
شناسه پست: 15154
بازدید: 1763

آموزش ساخت فروشگاه فایل و محصولات دانلودی بدون هزینه

 

ساخت فروشگاه فایل یکی از بهترین روش های راه اندازی کسب درآمد اینترنتی می باشد که تو این مقاله قصد داریم به بررسی آن بپردازیم و بگیم که اصلا فروش فایل خوبه یا نه؟ چه فایل هایی میتوانیم بفروشیم؟ و چطور میتونیم با فروشگاه ساز فایل فایلمس بدون هزینه و به ساده ترین شکل ممکن یک فروشگاه فایل اینترنتی برای خودمان بسازیم.

 

نحوه ساخت فروشگاه فایل های دانلودی

برای ساخت فروشگاه فایل اینترنتی روش های مختلفی وجود دارد که برای اکثر آن ها ابتدای کار هم باید هزینه کنید و هم دانش مدیریت کردن آن را یاد بگیرید همچنین برای ادامه کار باید به صورت ماهانه یا سالانه نیز هزینه هایی پرداخت کنید. ولی تو این آموزش قصد داریم از سیستم فایلمس استفاده کنیم که کاملا رایگانه و نیازی به دانش خاصی هم نداره.

 

سیستم فایلمَس چیه؟

به طور کلی فایلمس یک سیستم همکاری در فروش فایل و محصولات دانلودی است که امکان ساخت فروشگاه فایل را برای کاربران فراهم میسازد. تمامی خدمات فایلمس از لحظه ثبت نام تا برداشت درآمد کاملا رایگان می‌باشد، به همین خاطر می توانید به راحتی و بدون هیچگونه هزینه ای صاحب یک کسب و کار اینترنتی شوید و با حمایت فایلمس و سئوی خوبی که دارد فایل های مجازی خود را برای فروش ارائه کنید.

 

برای آشنایی با نحوه کار فایلمس میتوانید به صفحه زیر مراجعه کنید

کسب درآمد با فایلمس

 

آموزش ساخت فروشگاه فایل اینترنتی

 

برای ساخت فروشگاه فایل چقدر باید هزینه کنم؟

همونطور که قبلا گفتیم برای ساخت فروشگاه فایل با فایلمس اصلا نیازی نیست که هزینه کنید و کاملا رایگان میتوانید فروشگاه خودتان را راه اندازی کنید و فایل های خود را برای فروش ارائه کنید. فقط شما زمانی هزینه میکنید که فروش داشته باشید و به درآمد برسید. یعنی بعد از هر بار که یکی از محصولات شما به فروش میره یک درصد ناچیزی به عنوان کارمزد از مبلغ تراکنش کم شده و مابقی به حساب شما واریز میگردد.

در این حالت خیالتان راحت است که تا زمانی که فروشی ندارید هزینه ای هم لازم نیست پرداخت کنید و در واقع میزان ریسک شما به صفر میرسه 😉

 

چطور میتوانیم بعد از ساخت فروشگاه فایل کسب درآمد کنیم؟

بعد از ساخت فروشگاه فایل باید محصولات دیجیتالی و دانلودی خود را به فروش بگذارید تا بتوانید ازش کسب درآمد کنید. یکی از مزیت هایی که محصولات دیجیتالی داره اینه که نیازی نیست مثل محصولات فیزیکی برای هر مشتری یک محصول جداگانه تهیه کنید. کافیه تنها یک بار زمان و هزینه بزارید و آن را آماده کنید بعد میتوانید آن را به بی نهایت مشتری بفروشید و از همان یک محصول هزاران بار سود کسب کنید.

در اینجا برای مثال به چند نمونه اشاره میکنیم:

1- فروش دوره ها و ویدیوهای آموزشی

اگر دارای یک تخصص و مهارت خاصی هستید، میتوانید مهارت خود را به ویدیوهای آموزشی تبدیل کنید و آن را برای علاقه مندان به آن زمینه آموزش دهید.

2- فروش فایل های پاورپوینت و پی دی اف

اگر تو هر زمینه ای که فعالیت داشته باشید قطعا به فایل های پاورپوینت برخورد کردید و این دسته از فایل ها الان مورد نیاز همه هست به خصوص برای مدرسان و دانشجویان که میتوانید با آماده سازی و فروش آنها کسب درآمد کنید. همچنین میتوانید فایل های پی دی اف جزوه ها و کتاب های درسی را نیز ارائه کنید.

3- فروش فایل های صوتی یا پادکست

یکی از دغدغه هایی کابران برای آموزش دیدن دارند اینه که نمیتوانند برای آن زمان بزارند در اینجا شما میتوانید با تهیه آموزش هایی در قالب فایل های صوتی به کاربران کمک کنید تا بتوانند در هر زمان و مکانی آموزش ببینند.

4: قطعا روش های دیگری هم وجود دارد که بهشون اشاره نشد از جمله فایل های گرافیکی مثل وکتور، قالب پست اینستاگرام، پوستر، کارت ویزیت و… – نرم افزارها و اپلیکیشن ها – قالب ها و افزونه های وردپرس و…

 

آموزش ساخت فروشگاه فایل دانلودی

 

آموزش ساخت فروشگاه فایل رایگان

برای اینکه یک فروشگاه فایل رایگان داشته باشید ابتدا باید در سایت فایلمس ثبت نام کنید که این فرایند بسیار ساده و کوتاه می باشد. برای این کار ابتدا روی دکمه ثبت نام در بالای سایت کلیک کنید یا اینجا روی عضویت کلیک کنید تا صفحه زیر براتون باز بشه و یه سری اطلاعات لازمه وارد کنید که در ادامه به توضیح هر کدوم می پردازیم.

 

چگونه در فایلمس فروشنده شویم؟

 

 مراحل ثبت نام برای ساخت فروشگاه فایل

1. نام کاربری *

نام کاربری بعد از ثبت نام قابل تغییر نیست، در ضمن نام کاربری همان آدرس فروشگاه شما خواهد بود پس دقت لازم را در انتخاب آن داشته باشید.

به عنوان مثال: اگر نام کاربری filemas را انتخاب کنید، آدرس فروشگاه شما به این شکل خواهد بود. filemas.com/user/filemas

در این روش با سئوی فایلمس فروشگاه شما هم سئو شده و این باعث بیشتر دیده شدن شما و در نتیجه افزایش فروش شما خواهد شد.

2. شماره موبایل *

در این فیلد شماره همراه خود را صحیح وارد کنید که برای اطلاع رسانی های آتی مورد استفاده قرار میگیرد، برای اطلاعات ورود، بازیابی رمز عبور، تیکت، فروش و …

3. ایمیل *

ایمیل واقعی خود را صحیح و بدون www وارد کنید (مثل: filemas.com@gmail.com) برای اطلاعات ورود، بازیابی رمز عبور، تیکت، فروش و … مورد استفاده قرار میگیرد.

4. کلمه عبور شما *

برای ورود به پنل خود یک کلمه عبور انتخاب کنید، رمز عبور انتخابی شما باید بیش از 7 کاراکتر باشد و برای قوی بودن رمز خود از اعداد و تلفیقی از حروف بزرگ و کوچک را انتخاب نمایید.

5. کد معرف

اگر کسی فایلمس را به شما معرفی کرده، کد مربوط به شخص را در این قسمت می توانید وارد کنید، در غیر اینصورت می توانید خالی بگذارید.

و در نهایت روی دکمه ثبت نام کلیک کنید تا عضویت شما نهایی شود.

 

نحوه ساخت فروشگاه فایل و فروشندگی در فایلمس

پس از ثبت نام ابتدا باید وارد پنل کاربری خود شوید. برای ورود میتوانید از دکمه ورود در بالای سایت استفاده کنید یا همینجا روی ورود کلیک کنید و با استفاده از اطلاعاتی که موقع ثبت نام انتخاب کردید وارد پنل خود شوید.

1. بعد از ورود به پنل کاربری خود، در سمت راست پنل روی دکمه ارتقا به سطح فروشنده کلیک کنید و موارد خواسته شده را پر کنید و وارد مرحله بعد شوید. اینا اطلاعات شخصی شما هست و نیازی به توضیح خاصی نداره فقط به جای تلفن ثابت میتوانید از شماره همراه خود هم استفاده کنید.

 

ارتقا به فروشنده برای ساخت فروشگاه فایل

 

2. در این مرحله تصویر کارت ملی و شناسنامه خود را گرفته و برای ما ارسال کنید. توجه داشته باشید که برای تایید حساب باید حداقل تصویر یک مورد از شناسنامه یا کارت ملی را انتخاب کنید. اگر قصد دارید یک تصویر ارسال کنید باید آن تصویر را برای هر دو گزینه انتخاب کنید تا اجازه ارسال برای بررسی داده شود.

 

احراز هویت برای فروشندگی در فایلمس

 

3. در مرحله آخر روی دکمه ارسال برای بررسی را کلیک کنید تا اطلاعات شما ارسال شود و پس از بررسی کارشناس حساب شما ارتقاء داده شود. حساب شما نهایت تا 24 ساعت بررسی میشود و در صورتی که مورد تایید بود براتون یک پیامک ارسال میگردد. اگر تا 24 ساعت پیامی دریافت نکردید مجدد به صفحه ارتقا برگردید و نواقص خود را برطرف کنید.

 

چرا این اطلاعات خواسته می شود؟

الف) برای برداشت درآمد خود از فایلمس (برداشت ها به حساب بانکی شخصی انتقال داده می شود که به اسم آن پروفایل کاربری تکمیل شده باشد) در اینصورت غیر از شما کسی نمیتواند درآمد شما را برداشت نماید حتی اگر به پنل شما هم دسترسی داشته باشد.

ب) برای تکمیل پروفایل و گرفتن مدال و تیک آبی (بعد از گرفتن تیک آبی تبلیغات محصولات شما در صفحه اصلی قرار داده میشود و از شما به عنوان فروشنده برتر نام برده میشود)

ج) برای اعتماد سازی بیشتر بین مشتری و فروشنده (که باعث فروش بیشتر فروشنده میشود)

د) برای جلوگیری از سوء استفاده های برخی از افراد

 

پس از تایید، فروشگاه شما آماده هست و براحتی میتوانید فایل های دانلودی خود را به فروش بگذارید.

برای شروع میتوانید از آموزش زیر استفاده کنید.

آموزش فروش فایل

 

 

کلام آخر:

در این آموزش گفتیم که برای ساخت فروشگاه فایل آیا نیاز به هزینه دارید یا نه؟ همچنین بعد از راه اندازی آن از چه راه هایی میتوانید ازش کسب درآمد کنید و در آخر گفتیم که برای ساخت فروشگاه فایل میتوانید کاملا رایگان از فایلمس استفاده کنید و آموزش تصویری قدم به قدم آن را نیز ارائه کردیم. امیدواریم که این آموزش براتون مفید بوده باشه.

 

نویسنده

فایلمس دات کام
ما اولین نیستیم ولی اومدیم که بهترین باشیم | اولویت ما، کیفیت و رضایت کاربران ماست